Καταλληλότερο αυτοκίνητο για κυνήγι

Απάντηση
Costas_
Full Member
Δημοσιεύσεις: 190
Εγγραφή: 03 Μαρ 2010, 14:21

Re: Καταλληλότερο αυτοκίνητο για κυνήγι

Δημοσίευση από Costas_ »

Land Rover Discovery Series 1 Tdi 300.

Παρόλο που για πολλούς γενικά τα Land Rover έχουν κακό όνομα ειδικά σε θέμα αξιοπιστίας, το συγκεκριμένο κατ'εμενα δεν έχει λάθος. Απίστευτες βοηθητικές (ίσως και οι καλύτερες σε 4χ4 - είναι ακριβώς οι ίδιες με το Defender), εξαιρετικά άνετο αυτοκίνητο τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου, ικανοποιητική κατανάλωση - 8-11 λ/100χμ για το μέγεθος και την ηλικία τους (τελευταία χρονία που βγήκε το συγκεκριμένο μοντέλο 1998 και χώρο αρκετόν.

Το μόνο που πρέπει ( όπως όλα τα αυτοκίνητα φυσικά) να το φροντίζεις - αλλαγές λαδιού, φίλτρων κτλ. Τα ανταλακτικά του είναι πολυ φτηνά και ηλεκτρονικά σχεδόν δεν έχει καθόλου - τεράστιο πλεονεκτημα. Α! Είναι 4χ4 συνέχεια.

Εμένα προσωπικά επειδή ΚΑΘΕ φορά μετρώ την κατανάλωση του, είναι εντός και εκτός πόλης συνήθως 8.5-9.5λ/100χλ και με τον κλιματισμό σε λειτουργία! Εχω βάλει 4 BF Goodrich A/T ούτε ψήλωμα ούτε τπτ! Εν φοάτε ΤΠΤ . Αρκετά μέλη του φόρουμ είχαν την τιμή να ταξιδεψουν μαζί του!!! :)
Άβαταρ μέλους
Captain theodoros
Δημοσιεύσεις: 1716
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2011, 07:45
Τοποθεσία: ΜΗΛΕΣΙ !

Re: Καταλληλότερο αυτοκίνητο για κυνήγι

Δημοσίευση από Captain theodoros »

Συνάδελφοι πήρα το ΤΕΡΙΟΣ καινούργιο και πήγα να το στρώσω να κάνω τα πρώτα 1000 χιλιόμετρα , πήγα λοιπόν από Αθήνα Βέροια και Θεσσαλονίκη επιστροφή Αθήνα χιλιόμετρα περίπου 1200 βενζίνα 180 ευρώ , συμπεριφορά αυτοκίνητου άριστη στην άσφαλτο δεν το πήγα στο κυνήγι , κάτι σημαντικό είναι το 17ομο αυτοκίνητο που οδηγώ το λέω αυτό για να καταλάβετε εχω πείρα μεγάλη για να ξεχωρίσω την συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου .
<<< ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ >>>

TO ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΜΑΣ ΣΤΟ F/B .

https://www.facebook.com/groups/326097290747122/
Άβαταρ μέλους
ΚΥΡΙΑΚΟΣ
Full Member
Δημοσιεύσεις: 646
Εγγραφή: 17 Αύγ 2010, 14:10

Re: Καταλληλότερο αυτοκίνητο για κυνήγι

Δημοσίευση από ΚΥΡΙΑΚΟΣ »

Captain theodoros έγραψε:Συνάδελφοι πήρα το ΤΕΡΙΟΣ καινούργιο και πήγα να το στρώσω να κάνω τα πρώτα 1000 χιλιόμετρα , πήγα λοιπόν από Αθήνα Βέροια και Θεσσαλονίκη επιστροφή Αθήνα χιλιόμετρα περίπου 1200 βενζίνα 180 ευρώ , συμπεριφορά αυτοκίνητου άριστη στην άσφαλτο δεν το πήγα στο κυνήγι , κάτι σημαντικό είναι το 17ομο αυτοκίνητο που οδηγώ το λέω αυτό για να καταλάβετε εχω πείρα μεγάλη για να ξεχωρίσω την συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου .
Καπταιν καλημερα , οταν στρωσει καλα η μηχανη θα σου κανει γυρω στα 7 με 7,4 λιτρα ανα 100 χιλιομετρα με σωστο οδηγημα . και μετα μην το φοβηθεις δωστου πιεση , οταν το βγαλεις και σε χωματοδρομο θα σου αρεσει περισοτερο . κατι σημαντικο ειναι το χειμωνα σε λασπωμενο χωματοδρομο ισως να χρειαστεις ελαστικα για εκτος ασφαλτου.
Άβαταρ μέλους
Captain theodoros
Δημοσιεύσεις: 1716
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2011, 07:45
Τοποθεσία: ΜΗΛΕΣΙ !

Re: Καταλληλότερο αυτοκίνητο για κυνήγι

Δημοσίευση από Captain theodoros »

ΚΥΡΙΑΚΟΣ έγραψε:
Captain theodoros έγραψε:Συνάδελφοι πήρα το ΤΕΡΙΟΣ καινούργιο και πήγα να το στρώσω να κάνω τα πρώτα 1000 χιλιόμετρα , πήγα λοιπόν από Αθήνα Βέροια και Θεσσαλονίκη επιστροφή Αθήνα χιλιόμετρα περίπου 1200 βενζίνα 180 ευρώ , συμπεριφορά αυτοκίνητου άριστη στην άσφαλτο δεν το πήγα στο κυνήγι , κάτι σημαντικό είναι το 17ομο αυτοκίνητο που οδηγώ το λέω αυτό για να καταλάβετε εχω πείρα μεγάλη για να ξεχωρίσω την συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου .
Καπταιν καλημερα , οταν στρωσει καλα η μηχανη θα σου κανει γυρω στα 7 με 7,4 λιτρα ανα 100 χιλιομετρα με σωστο οδηγημα . και μετα μην το φοβηθεις δωστου πιεση , οταν το βγαλεις και σε χωματοδρομο θα σου αρεσει περισοτερο . κατι σημαντικο ειναι το χειμωνα σε λασπωμενο χωματοδρομο ισως να χρειαστεις ελαστικα για εκτος ασφαλτου.

Μακάρι Κυριάκο διότι είχα όνειρα για το αυτοκίνητο :P
<<< ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ >>>

TO ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΜΑΣ ΣΤΟ F/B .

https://www.facebook.com/groups/326097290747122/
Hercules
Full Member
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2010, 19:32

Re: Καταλληλότερο αυτοκίνητο για κυνήγι

Δημοσίευση από Hercules »

dangerous έγραψε:
Hercules έγραψε:
axerkwtis έγραψε:φιλε dangerous
αμαν γυρεις τις πισω μαξιλαρες μπροστα εχεις παρα πολυ τοπο..ο λογος που εν το καμνω εν για να μπορω να περνω αν τυχει αλλο κανενα ατομο μαζι μ αφου φορει πισω ατομα ανετα..εν ειναι jimny ασπουμε εν πιο μεγαλο και πιο πλατυ..οταν λεω οικονομικο τι εννοω..?να το γεμωσω τελια και να το τσιακκαρω εν το εκαμα αλλα καθε φορα που εβαλα πεζινα εμηδενιζα το μιλιμετρο για να το δω..περιπου με 20 ευρω εκοφκα 140 μιλια στο high way και εχω σπασμενο καταλυτη..πε μ αν ειναι οικονομικο η οι..μες την πολη αμαν κυκλοφορω ξεχανω ποτε του βαλω..αμαν σασω και τον καταλυτη σκεφτου τι εν να γινει..
εν πολλοι που μ ελεαν κ μενα..το θεμα τι ειναι?τουτο το μοντελο εν εχει καμια σχεση με το νεο ουτε και με τα πιο παλια..εν κατι σαν facelift..το νεο ρουφικτρα με συνεχομενο 4Χ4..η εκδοση του δικου μου "SE" εν με τα πιο πολλα εχτρα ερκεται με ριμς και αιρκοντισιον..υποψη εν πολλα λια με a/c στα 100 να εβρεις 2..
η γνωμη μου εβρε ενα δοκιμαστο κ εν να καταλαβεις μονος σου..κ το ταξιδι του ανετο οι οπως τα αλλα που μετα τα 100 ετρεμε..επηα ως τα 160 μια χαρα..

Φιλε αχερκωτης οι αριθμοι που παρεθετεις για την καταναλωση του συγκεκριμενου οχηματος σιγουρα δεν αντικατοπτριζουν την πραγματικοτητα ειδικα εαν η διαδρομη ηταν σε high way οπως αναφερεις, μαλλον θα συγχησες τα μιλια με τα χιλιομετρα η θα αναφερεσε σε τιμες βενζινης προ 3 ετιας και οχι τις παρουσες τιμες.

20 ευρω βενζινη σημαινει περιπου 16 λιτρα ----140μιλια δηλ. 225,31χιλιομετρα δηλαδη 7λιτρα τα 100χιλιομετρα.
Ενδεικτικα να αναφερω οτι το Dmax που ειναι το πιο οικονομικο διπλοκαμπινο κανει 8λιτρα/100χλμ μεικτο κυκλο δηλαδη περισσοτερο, ενω ενα Τογοτα Auris 1.6 petrol που ειναι απο τα πιο οικονομικα στην κατηγορια του εχει καταναλωση εκτος πολης 8,4λιτρα/100χλμ δηλαδη και παλι περισσοτερο.

Μια λογικη τιμη για το GV 1.6 ειναι περιπου 11-12λιτρα/100χλμ δηλαδη 16λιτρα (20ευρω) 140χλμ = 11,43λιτρα/100χλμ. λογικο τωρα.

Τα αναφερω αυτα επειδη κατεχω το ιδιο οχημα και το γνωριζω πολυ καλα. Με την τοποθετηση manual locking hubs, η καταναλωση πεφτει στα 9-10λιτρα/100χλμ. και το οχημα απελευθερωνεται ακομη περισοτερο, ενω με ελευθερο καταλυτη Ευρο4 η καταναλωση πεφτει ακομη λιγο πιο κατω. Μιλω παντα για το μοντελο με τη μηχανη G16b και οχι για τα παλιοτερα μοντελα.
Το οχημα παντως ειναι μια πολυ τιμια επιλογη με το μεγαλυτερο ατου νομιζω να το εχει εκτος δρομου αφου με ενα καλο ελαστικο Μ/Τ ή Α/Τ 50/50 και μια καλη αναρτηση παει παντου και βαζει τα γυαλια σε πολλα διπλοκαμπινα σε συνθηκες οπου η τετρακινηση ειναι αναγκαια.

φιλε τα manual locking hubs γιατι εχουν τοση χρησιμοτιτα??παιζουν τοσο σημαντικο ρολο στη καταναλωση??το μονο θετικο τους δεν ειναι οτι μετα την χρηση του 4wd σου απελευθερωνει αμεσως τους τροχους??αν αυτο γινεται αυτοματα οπως σε ολα τα συγχρονα αυτοκινητα πια η διαφορα...
εξηγησε μου σε παρακαλω λιγο το συγγεκριμενο κοματι...
Τα προηγουμενα μοντελα Vitara ειχαν automatic locking hubs, αφου εβαζες βοηθητικες τοτε τα αξονακια μπροστα εδιναν κινηση στον τροχους. Οταν εβγαζες τις βοηθητικες, εβαζες μια πισινη και αφου ακουγοταν ο γνωστος ηχος "κλανκ" τοτε η τετρακινηση απεμπλακωταν ολοκληρωτικα αφου πλεον τα αξονακια μπροστα δεν ειχαν καμια επαφη με τους τροχους δηλ. εαν εβαζες το οχημα στον κρικο και γυριζες τον μπροστινο τροχο θα εβλεπες οτι το αξονακι δε θα γυριζε.

Αυτο ομως δε συμβαινει με τα μεταγενεστερα μοντελα Grand Vitara και Jimny αφου κατα τη γνωμη μου ο κατασκευαστης λανθασμενα δεν εβαλε καθολου hubs στο οχημα και τα αξονακια, πλανητες, κορωνα μπροστα γυριζουν συνεχεια χωρις να εχει εμπλακει η τετρακινηση. Αυτο σημαινει οτι το οχημα κινει περισσοτερο φορτιο χρειαζοντας περισσοτερη ενεργεια για να το καταφερει αυτο ενω εχει επισης και περισσοτερες φθορες στο μπροστινο συστημα τετρακινησης αφου ολα τα κινητα μερη γυριζουν αχρειαστα σε καθημερινη χρηση χωρις να εχει εμπλακει η τετρακινηση καν.
Με την τοποθετηση των manual locking hubs τοτε τα αξονακια μπροστα απεμπλεκοντε αμεσα απο τους τροχους και δεν γυριζουν αχρειαστα οταν κυλα το οχημα, ελαφρυνοντας ετσι το οχημα κατα την κινηση του σε 2wd και μειωνοντας ετσι στο ελαχιστο τις φθορες στο μπροστινο συστημα τετρακινησης αφου δε θα γυριζει αχρειαστα. Ακομη ενα σημαντικο στοιχειο ειναι το γεγονος οτι με τις χειροκινητες πλυμνες ελευθερου τροχασμου το συστημα τετρακινησης γινεται παρα πολυ αξιοπιστο αφου ειμαστε σιγουροι οτι η τετρακινηση θα εμπλακει αμεσα κατι που δεν συμβαινει με τις αυτοματες πλυμνες οπου πολλες φορες κολλανε και δεν απεμπλεκονται ή δεν εμπλεκονται.
Το μοναδικο μειονεκτημα ειναι οτι θα πρεπει να κατεβεις απο το οχημα για να κλειδωσεις τις πλυμνες οταν βαζεις 4wd, κατι που προσωπικα δεν με ενοχλει απο τη στιγμη που ξερω οτι τα ωφεληματα που μου παρεχει αυτο το συστημα ειναι πολυ σημαντικα.
Εαν το οχημα ηταν 3.0 Τurbo Diesel σιγουρα η διαφορα θα ηταν μηδαμινη αφου η θηριωδης ροπη ενος τετοιου κινητηρα θα εκανε ανεπαισθητη οποιαδηποτε διαφορα ειτε στην καταναλωση ειτε στην αποδοση του οχηματος. Και ομως εχω προσεξει αρκετα Τογοτα Hilux νεα μοντελα που οι κατοχοι τους εχουν τοποθετησει χειροκινητες πλυμνες ελευθερου τροχασμου και δε νομιζω να ειναι καθολου τυχαιο αυτο.

Οσον αφορα το Grand Vitara σιγουρα δεν ειναι Landcruiser, εχει ενα μικρο κινητηρα 1.6λιτρα ο οποιος ειναι σχετικα αδυνατος με ενα κοντο κιβωτιο ταχυτητων που το βοηθα παρα πολυ να κινηται σε δυσκολα σημεια και με μειονεκτημα την υψηλη καταναλωση σε ανοικτους δρομους με ταχυτητες ανω των 100χλμ.
Οταν παιρνεις ενα τετοιο οχημα καπου θα πρεπει να κανεις καποιους συμβιβασμους.
Κατα τη γνωμη μου το οχημα εκτος δρομου ειναι παρα πολυ καλο και θεωρω οτι για τη χρηματικη του κατηγορια ειναι μακραν το καλυτερο με διαφορα σε αυτο το τομεα.
axerkwtis

Re: Καταλληλότερο αυτοκίνητο για κυνήγι

Δημοσίευση από axerkwtis »

Hercules έγραψε:
axerkwtis έγραψε:φιλε dangerous
αμαν γυρεις τις πισω μαξιλαρες μπροστα εχεις παρα πολυ τοπο..ο λογος που εν το καμνω εν για να μπορω να περνω αν τυχει αλλο κανενα ατομο μαζι μ αφου φορει πισω ατομα ανετα..εν ειναι jimny ασπουμε εν πιο μεγαλο και πιο πλατυ..οταν λεω οικονομικο τι εννοω..?να το γεμωσω τελια και να το τσιακκαρω εν το εκαμα αλλα καθε φορα που εβαλα πεζινα εμηδενιζα το μιλιμετρο για να το δω..περιπου με 20 ευρω εκοφκα 140 μιλια στο high way και εχω σπασμενο καταλυτη..πε μ αν ειναι οικονομικο η οι..μες την πολη αμαν κυκλοφορω ξεχανω ποτε του βαλω..αμαν σασω και τον καταλυτη σκεφτου τι εν να γινει..
εν πολλοι που μ ελεαν κ μενα..το θεμα τι ειναι?τουτο το μοντελο εν εχει καμια σχεση με το νεο ουτε και με τα πιο παλια..εν κατι σαν facelift..το νεο ρουφικτρα με συνεχομενο 4Χ4..η εκδοση του δικου μου "SE" εν με τα πιο πολλα εχτρα ερκεται με ριμς και αιρκοντισιον..υποψη εν πολλα λια με a/c στα 100 να εβρεις 2..
η γνωμη μου εβρε ενα δοκιμαστο κ εν να καταλαβεις μονος σου..κ το ταξιδι του ανετο οι οπως τα αλλα που μετα τα 100 ετρεμε..επηα ως τα 160 μια χαρα..

Φιλε αχερκωτης οι αριθμοι που παρεθετεις για την καταναλωση του συγκεκριμενου οχηματος σιγουρα δεν αντικατοπτριζουν την πραγματικοτητα ειδικα εαν η διαδρομη ηταν σε high way οπως αναφερεις, μαλλον θα συγχησες τα μιλια με τα χιλιομετρα η θα αναφερεσε σε τιμες βενζινης προ 3 ετιας και οχι τις παρουσες τιμες.

20 ευρω βενζινη σημαινει περιπου 16 λιτρα ----140μιλια δηλ. 225,31χιλιομετρα δηλαδη 7λιτρα τα 100χιλιομετρα.
Ενδεικτικα να αναφερω οτι το Dmax που ειναι το πιο οικονομικο διπλοκαμπινο κανει 8λιτρα/100χλμ μεικτο κυκλο δηλαδη περισσοτερο, ενω ενα Τογοτα Auris 1.6 petrol που ειναι απο τα πιο οικονομικα στην κατηγορια του εχει καταναλωση εκτος πολης 8,4λιτρα/100χλμ δηλαδη και παλι περισσοτερο.

Μια λογικη τιμη για το GV 1.6 ειναι περιπου 11-12λιτρα/100χλμ δηλαδη 16λιτρα (20ευρω) 140χλμ = 11,43λιτρα/100χλμ. λογικο τωρα.

Τα αναφερω αυτα επειδη κατεχω το ιδιο οχημα και το γνωριζω πολυ καλα. Με την τοποθετηση manual locking hubs, η καταναλωση πεφτει στα 9-10λιτρα/100χλμ. και το οχημα απελευθερωνεται ακομη περισοτερο, ενω με ελευθερο καταλυτη Ευρο4 η καταναλωση πεφτει ακομη λιγο πιο κατω. Μιλω παντα για το μοντελο με τη μηχανη G16b και οχι για τα παλιοτερα μοντελα.
Το οχημα παντως ειναι μια πολυ τιμια επιλογη με το μεγαλυτερο ατου νομιζω να το εχει εκτος δρομου αφου με ενα καλο ελαστικο Μ/Τ ή Α/Τ 50/50 και μια καλη αναρτηση παει παντου και βαζει τα γυαλια σε πολλα διπλοκαμπινα σε συνθηκες οπου η τετρακινηση ειναι αναγκαια.
φιλε Hercules καλημερα..
οι αριθμοι ηταν οι δικες μου μετρησεις και υπολογισμοι και δεν εγιναν μια φορα αλλα πολλεσ φορες για να βλεπω την καταναλωση σε σχεση με την ταχυτητα που οδηγουσα..το μιλιμετρο εν της αγγλιας αφου το αυτοκινητο οι αριθμοι που γραφει εν ειναι χιλιομετρα αλλα σε μιλια..(ηλεκρονικα)
για να γινω πιο αντικειμενικος..μολις το επιασα πρωτες μερες βαλω 30 ευρω π την πεζινα κοντα στον ορφανιδη ραουντ αμπαουτ τελευταιο για παφο και ξεκινω να παω χωρκο Βρυσσουλλες (κοντα στην Δερυνια,Αγια Ναπα για οσουσ δεν ξερουν) μεση ταχυτητα 130-135 αφου ηταν η πρωτες τ μερες βουρησα ως 160 για αρκετη ωρα..επηα και ηρτα πισω, στο πισω πιο ηρεμα ομως και τα 30 εσφυρισαν..την ιδια αποσταση καμνω την ξανα μετα π καποιες μερες με κανονικη ταχυτητα 100-110 και τρωει 20..το ιδιο περιπου εγινε και σε διαδρομη λεμεσο κληρου..εν οπως το περνεις..μετα τις 3500σ/λ τρωει λιο παραπανω αλλα με 110-115 και την 5η μεσα εισαι ακριβως απολαμβανεις ταξιδι και γλυτωνεις πεζινα..εν αυτοκινητο 16αρι εν ειναι αεροπλανο για να πετασεις..το αυτοκινητο επιασα το πριν 3 μηνες...δλδ 20ευρω 18.3λ..
το μοντελο το συγκεκριμενο αν δεν καμνω λαθος βγαινει ως τις αρχες του 2005 που ξεκινα το νεο μοντελο..περιπου οι τιμες τους που κοιταζα ηταν που 8000-10000 ο καθενας οτι θελει λαλει επειδη η ζητηση του συγκεκριμενου αυξηθηκε τελευταια κοφκουν και ραφκουν..λια βρισκεις καλα με λια μιλια και πολλα δυσκολα με a/c..καταναλωση με a/c ακομα δεν δοκιμασα..
Hercules
Full Member
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2010, 19:32

Re: Καταλληλότερο αυτοκίνητο για κυνήγι

Δημοσίευση από Hercules »

axerkwtis έγραψε:
Hercules έγραψε:
axerkwtis έγραψε:φιλε dangerous
αμαν γυρεις τις πισω μαξιλαρες μπροστα εχεις παρα πολυ τοπο..ο λογος που εν το καμνω εν για να μπορω να περνω αν τυχει αλλο κανενα ατομο μαζι μ αφου φορει πισω ατομα ανετα..εν ειναι jimny ασπουμε εν πιο μεγαλο και πιο πλατυ..οταν λεω οικονομικο τι εννοω..?να το γεμωσω τελια και να το τσιακκαρω εν το εκαμα αλλα καθε φορα που εβαλα πεζινα εμηδενιζα το μιλιμετρο για να το δω..περιπου με 20 ευρω εκοφκα 140 μιλια στο high way και εχω σπασμενο καταλυτη..πε μ αν ειναι οικονομικο η οι..μες την πολη αμαν κυκλοφορω ξεχανω ποτε του βαλω..αμαν σασω και τον καταλυτη σκεφτου τι εν να γινει..
εν πολλοι που μ ελεαν κ μενα..το θεμα τι ειναι?τουτο το μοντελο εν εχει καμια σχεση με το νεο ουτε και με τα πιο παλια..εν κατι σαν facelift..το νεο ρουφικτρα με συνεχομενο 4Χ4..η εκδοση του δικου μου "SE" εν με τα πιο πολλα εχτρα ερκεται με ριμς και αιρκοντισιον..υποψη εν πολλα λια με a/c στα 100 να εβρεις 2..
η γνωμη μου εβρε ενα δοκιμαστο κ εν να καταλαβεις μονος σου..κ το ταξιδι του ανετο οι οπως τα αλλα που μετα τα 100 ετρεμε..επηα ως τα 160 μια χαρα..

Φιλε αχερκωτης οι αριθμοι που παρεθετεις για την καταναλωση του συγκεκριμενου οχηματος σιγουρα δεν αντικατοπτριζουν την πραγματικοτητα ειδικα εαν η διαδρομη ηταν σε high way οπως αναφερεις, μαλλον θα συγχησες τα μιλια με τα χιλιομετρα η θα αναφερεσε σε τιμες βενζινης προ 3 ετιας και οχι τις παρουσες τιμες.

20 ευρω βενζινη σημαινει περιπου 16 λιτρα ----140μιλια δηλ. 225,31χιλιομετρα δηλαδη 7λιτρα τα 100χιλιομετρα.
Ενδεικτικα να αναφερω οτι το Dmax που ειναι το πιο οικονομικο διπλοκαμπινο κανει 8λιτρα/100χλμ μεικτο κυκλο δηλαδη περισσοτερο, ενω ενα Τογοτα Auris 1.6 petrol που ειναι απο τα πιο οικονομικα στην κατηγορια του εχει καταναλωση εκτος πολης 8,4λιτρα/100χλμ δηλαδη και παλι περισσοτερο.

Μια λογικη τιμη για το GV 1.6 ειναι περιπου 11-12λιτρα/100χλμ δηλαδη 16λιτρα (20ευρω) 140χλμ = 11,43λιτρα/100χλμ. λογικο τωρα.

Τα αναφερω αυτα επειδη κατεχω το ιδιο οχημα και το γνωριζω πολυ καλα. Με την τοποθετηση manual locking hubs, η καταναλωση πεφτει στα 9-10λιτρα/100χλμ. και το οχημα απελευθερωνεται ακομη περισοτερο, ενω με ελευθερο καταλυτη Ευρο4 η καταναλωση πεφτει ακομη λιγο πιο κατω. Μιλω παντα για το μοντελο με τη μηχανη G16b και οχι για τα παλιοτερα μοντελα.
Το οχημα παντως ειναι μια πολυ τιμια επιλογη με το μεγαλυτερο ατου νομιζω να το εχει εκτος δρομου αφου με ενα καλο ελαστικο Μ/Τ ή Α/Τ 50/50 και μια καλη αναρτηση παει παντου και βαζει τα γυαλια σε πολλα διπλοκαμπινα σε συνθηκες οπου η τετρακινηση ειναι αναγκαια.
φιλε Hercules καλημερα..
οι αριθμοι ηταν οι δικες μου μετρησεις και υπολογισμοι και δεν εγιναν μια φορα αλλα πολλεσ φορες για να βλεπω την καταναλωση σε σχεση με την ταχυτητα που οδηγουσα..το μιλιμετρο εν της αγγλιας αφου το αυτοκινητο οι αριθμοι που γραφει εν ειναι χιλιομετρα αλλα σε μιλια..(ηλεκρονικα)
για να γινω πιο αντικειμενικος..μολις το επιασα πρωτες μερες βαλω 30 ευρω π την πεζινα κοντα στον ορφανιδη ραουντ αμπαουτ τελευταιο για παφο και ξεκινω να παω χωρκο Βρυσσουλλες (κοντα στην Δερυνια,Αγια Ναπα για οσουσ δεν ξερουν) μεση ταχυτητα 130-135 αφου ηταν η πρωτες τ μερες βουρησα ως 160 για αρκετη ωρα..επηα και ηρτα πισω, στο πισω πιο ηρεμα ομως και τα 30 εσφυρισαν..την ιδια αποσταση καμνω την ξανα μετα π καποιες μερες με κανονικη ταχυτητα 100-110 και τρωει 20..το ιδιο περιπου εγινε και σε διαδρομη λεμεσο κληρου..εν οπως το περνεις..μετα τις 3500σ/λ τρωει λιο παραπανω αλλα με 110-115 και την 5η μεσα εισαι ακριβως απολαμβανεις ταξιδι και γλυτωνεις πεζινα..εν αυτοκινητο 16αρι εν ειναι αεροπλανο για να πετασεις..το αυτοκινητο επιασα το πριν 3 μηνες...δλδ 20ευρω 18.3λ..
το μοντελο το συγκεκριμενο αν δεν καμνω λαθος βγαινει ως τις αρχες του 2005 που ξεκινα το νεο μοντελο..περιπου οι τιμες τους που κοιταζα ηταν που 8000-10000 ο καθενας οτι θελει λαλει επειδη η ζητηση του συγκεκριμενου αυξηθηκε τελευταια κοφκουν και ραφκουν..λια βρισκεις καλα με λια μιλια και πολλα δυσκολα με a/c..καταναλωση με a/c ακομα δεν δοκιμασα..
Φιλε αχερκωτης καλημερα,
Με τις τιμες που εγραψες τωρα συμφωνουμε. Επειδη εχω κανει και εγω τη διαδρομη Λεμεσος-Κληρου προ ολιγον ημερων το οχημα καταναλωσε περιπου 17 ευρω καυσιμο με ταχυτητα 110χλμ. Το οχημα το εχω 3 χρονια και εχω κανει πολλες δοκιμες, ειναι μοντελο αρχες του 2005, απο τα τελευταια... Εχω ομως 8ιντζα ριμς και λαστιχα Mud Terrain (αγρια) με τα οποια λογικα το οχημα θα επρεπε να εχει περισσοτερη καταναλωση, που ομως συμβαινει το αντιθετο αφου εχω χειροκινητες πλυμνες.
Η ενσταση μου ειναι στο μεικτο κυκλο καταναλωσης με τις τιμες που αναφερεις αφου το οχημα σε καμια περιπτωση δεν κανει 7λ/100χλμ. Ειδικα εαν υπαρχουν πολλες εκκινησεις και ανηφορικες διαδρομες.
Ενδεικτικα να αναφερω διαδρομη που εκανα προ ολιγον ημερων Λεμεσος-Πεγεια-Ακαμας τοξευτρα-Καθικας-Λουτρα Αφροδιτης-Κανναβιου-Παναγια-Λεμεσος και αρκετες διαδρομες μεσα στην πολη. Με γεματο ντεποζιτο και 2 ατομα με κλιματισμο σε αρκετα χιλιομετρα εκανε 530χλμ μεχρι να αναψει η λαμπα της βενζινης σε καθαρα μεικτο κυκλο, συμφωνα με τους υπολογισμους μου εκανε περιπου 9-10λ/100km.
Άβαταρ μέλους
vas.vas
Full Member
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: 14 Οκτ 2010, 07:12
Τοποθεσία: ΑΓΛΑΝΤΖΙΑ , ΛΕΥΚΩΣΙΑ

Re: Καταλληλότερο αυτοκίνητο για κυνήγι

Δημοσίευση από vas.vas »

LAND ROVER DEFENDER 90 TDi
Jeep Wrangler

τα υπόλοιπα είναι υποκατάστατα... ειδικά κάτι Tiguan , Qusquia Nissan , BMW X5 κτλ
Άβαταρ μέλους
Giorgos Aristotelous
Full Member
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 22 Ιουν 2011, 14:56
Τοποθεσία: Limassol

Re: Καταλληλότερο αυτοκίνητο για κυνήγι

Δημοσίευση από Giorgos Aristotelous »

Καλήσπερα φίλε μου , τα παλία Land Rover εν τα καλήτερα ...
Η πέρδικα που προκαλεί
κι ύστερο κόβει τόπο
ψάχνει να βρεί τον κυνηγό
με το δικό της τρόπο
Άβαταρ μέλους
Captain theodoros
Δημοσιεύσεις: 1716
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2011, 07:45
Τοποθεσία: ΜΗΛΕΣΙ !

Re: Καταλληλότερο αυτοκίνητο για κυνήγι

Δημοσίευση από Captain theodoros »

vas.vas έγραψε:LAND ROVER DEFENDER 90 TDi
Jeep Wrangler

τα υπόλοιπα είναι υποκατάστατα... ειδικά κάτι Tiguan , Qusquia Nissan , BMW X5 κτλ



Η γνώμη σου για το ΤΕΡΙΟΣ 1500 sx αγαπητέ μου φίλε !
<<< ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ >>>

TO ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΜΑΣ ΣΤΟ F/B .

https://www.facebook.com/groups/326097290747122/
Απάντηση

Επιστροφή στο “ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ”