
Το αριστερό EJECTOR μένει 2 mm πάνω όταν το παρακοντακο είναι τοποθετημένο στην κάννη, ( το όπλο λυμένο) το σπρώχνει η σούστα του παρακοντακου καμιά ιδέα ?
Σημείωση το EJECTOR δουλεύει μια χαρά .
Τα ελατήρια του ετζέκτορα βρίσκονται πάνω στο παρακόντακο. Αν προσέξεις έχει δύο ελατήρια που το καθένα έρχεται σε επαφή με ένα εξάρτημα που μοιάζει με μπούμερανγκ.Athos 1978 έγραψε:Μιας και έχουμε και οπλουργούς στο site μια δωρεάν διάγνωση θα ήθελα![]()
Το αριστερό EJECTOR μένει 2 mm πάνω όταν το παρακοντακο είναι τοποθετημένο στην κάννη, ( το όπλο λυμένο) το σπρώχνει η σούστα του παρακοντακου καμιά ιδέα ?
Σημείωση το EJECTOR δουλεύει μια χαρά .
Σαββα αν το αφισω ετσι μπορει να παθει κατι ?virtualgreek έγραψε:Τα ελατήρια του ετζέκτορα βρίσκονται πάνω στο παρακόντακο. Αν προσέξεις έχει δύο ελατήρια που το καθένα έρχεται σε επαφή με ένα εξάρτημα που μοιάζει με μπούμερανγκ.Athos 1978 έγραψε:Μιας και έχουμε και οπλουργούς στο site μια δωρεάν διάγνωση θα ήθελα![]()
Το αριστερό EJECTOR μένει 2 mm πάνω όταν το παρακοντακο είναι τοποθετημένο στην κάννη, ( το όπλο λυμένο) το σπρώχνει η σούστα του παρακοντακου καμιά ιδέα ?
Σημείωση το EJECTOR δουλεύει μια χαρά .
Εκεί είναι το πρόβλημα. Είτε θέλει ρύθμιση, είτε αλλαγή.
Σ.
AU-79 έγραψε:Φιλε νομιζω ειναι το 325 GTI Ultra Plus ειναι με 6 choke?