ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
- Sergios
- Δημοσιεύσεις: 966
- Εγγραφή: 17 Ιαν 2012, 20:03
Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
Αν ενδιαφέρετε κανένα κοπέλλι να μας γεμώνει και εμάς τους φτωχούς να επικοινωνήσει με προσωπικό μύνημα μαζί μου
- Breda Pegaso
- Δημοσιεύσεις: 2085
- Εγγραφή: 20 Ιούλ 2010, 11:31
ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
Νικολα καλοσωρισες στη παρεα. Οι δοσολογιες που δινουν οι κατασκευαστες δεν ειναι τυχαιες. Εκει κοντα λιγο πανω λιγο κατω και εισαι μια χαρα. Εγω συμφωνω με τον Αντρεα 78 και σου συστηνω την 206sv που ειναι και γρηγορη και συμφερει. Για 24γρ. Εγω γεμιζω 1.22-1.25 X 24gr CX2000 victory κλεισμενους 58-58,3. Κυλιλη. Για προπονηση στο σκοπευτηριο ειναι οτι πρεπει. Τα 28 δεν μου αρεσουν εκτος και αν πεζεις αγωνες sporting που τα 28γρ υπερτερουν.
Εγω εχει ενα χρονο που ασχολουμε και εβγαλα συμπερασμα οτι τα πραγματα ειναι πιο απλα απ οτι νομιζουμε. Μπορεις να εχεις επιτυχιες και με απλα φυσιγγια (δεν ρελιαζω). Προς Θεου ομως δεν λεω οτι δεν ειναι καλα να ρελιαζεις.
Εγω εχει ενα χρονο που ασχολουμε και εβγαλα συμπερασμα οτι τα πραγματα ειναι πιο απλα απ οτι νομιζουμε. Μπορεις να εχεις επιτυχιες και με απλα φυσιγγια (δεν ρελιαζω). Προς Θεου ομως δεν λεω οτι δεν ειναι καλα να ρελιαζεις.
Η γυναίκα του Καίσαρα δεν πρέπει μόνον να είναι τίμια, αλλά και να φαίνεται τίμια.
Γάιος Ιούλιος Καίσαρ
Γάιος Ιούλιος Καίσαρ
- nicolasyp
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 19
- Εγγραφή: 01 Αύγ 2012, 13:37
- Τοποθεσία: nicosia
Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
Breda Pegaso έγραψε:Νικολα καλοσωρισες στη παρεα. Οι δοσολογιες που δινουν οι κατασκευαστες δεν ειναι τυχαιες. Εκει κοντα λιγο πανω λιγο κατω και εισαι μια χαρα. Εγω συμφωνω με τον Αντρεα 78 και σου συστηνω την 206sv που ειναι και γρηγορη και συμφερει. Για 24γρ. Εγω γεμιζω 1.22-1.25 X 24gr CX2000 victory κλεισμενους 58-58,3. Κυλιλη. Για προπονηση στο σκοπευτηριο ειναι οτι πρεπει. Τα 28 δεν μου αρεσουν εκτος και αν πεζεις αγωνες sporting που τα 28γρ υπερτερουν.
Εγω εχει ενα χρονο που ασχολουμε και εβγαλα συμπερασμα οτι τα πραγματα ειναι πιο απλα απ οτι νομιζουμε. Μπορεις να εχεις επιτυχιες και με απλα φυσιγγια (δεν ρελιαζω). Προς Θεου ομως δεν λεω οτι δεν ειναι καλα να ρελιαζεις.
καλως σας ήβρα ρε παρέα μου!




- Breda Pegaso
- Δημοσιεύσεις: 2085
- Εγγραφή: 20 Ιούλ 2010, 11:31
ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
Δεν νομιζω να μπορεις να καμεις ετσι γεμωσια πας τη mec χωρις να σε πορτοκλωτσα! Θελεις εργοστασιακες μηχανες επαγγελματικες και τεχνη στο κλεισιμο.
Η γυναίκα του Καίσαρα δεν πρέπει μόνον να είναι τίμια, αλλά και να φαίνεται τίμια.
Γάιος Ιούλιος Καίσαρ
Γάιος Ιούλιος Καίσαρ
- SOLON-FAIR ΤΕΑΜ
- Δημοσιεύσεις: 3472
- Εγγραφή: 24 Οκτ 2011, 14:21
Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΙΔΙΟΓΟΜΩΤΗΣ ΑΛΛΑ ΟΔΕΥΩ!!!Η ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ...ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΦΙΛΕ ΝΙΚΟΛΑ ΦΥΣΙΓΓΙ ΜΕ 480m/s(ΜΕΤΡΗΜΕΝΟ-ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ) ΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ..ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΥΝΗΓΙ ΒΕΒΑΙΑ......ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΚΑΜΕΙΣ ΜΕ 1 ΔΟΚΙΜΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΜΑ ΤΑ ΘΕΛΕΙΣ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ!
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ(BAR)
ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΡΙΞΕΙΣ ΘΑ ΨΑΧΝΕΙΣ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΠΛΟ
ΣΧΕΔΟΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΞΑΝΑΔΕΙΣ
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΕΣ ....ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΙΑ ΑΡΧΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΗΣ ΤΑΞΕΩΣ ΤΩΝ 400+-5 ΓΙΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 415+-5 ΓΙΑ ΠΑΓΩΝΙΑ ΑΠΟ 10C ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΕΙΣΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΧΑΡΑ!
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ(BAR)
ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΡΙΞΕΙΣ ΘΑ ΨΑΧΝΕΙΣ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΠΛΟ


ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΕΣ ....ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΙΑ ΑΡΧΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΗΣ ΤΑΞΕΩΣ ΤΩΝ 400+-5 ΓΙΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 415+-5 ΓΙΑ ΠΑΓΩΝΙΑ ΑΠΟ 10C ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΕΙΣΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΧΑΡΑ!
ΠΕΡΠΑΤΩ ΤΑ ΒΟΥΝΑ ΤΩΡΑ.....ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΜΠΟΡΩ ΑΥΡΙΟ!!!
ΑΝ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΖΩΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΥΝΗΓΙ,ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΤΥΧΗΣ!!!
ΑΝ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΖΩΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΥΝΗΓΙ,ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΤΥΧΗΣ!!!
- ΑΝΔΡΕΑΣ Τ
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 814
- Εγγραφή: 24 Μαρ 2013, 16:01
- Τοποθεσία: Λευκωσία
Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
Φιλε Νικόλα με την μεκ μονο οπος είναι αν καταφέρεις ενα φυσίγγιο με 450+ θα έχεις πάνω από 1500 μπαρ και ενα γυρεύεις δάκτυλα μετά. Αμα θέλεις τέτοιο φυσίγγιο παρε ένα εργοστασιακό. Εχω ενα δυο σετ απ για τέτοιες ταχύτητες μέχρι και τα 490 με τον τρόπο που ανάφερε ο Κώστας και για ευνόητους λόγους δεν τα βάζω πουθενά και ουτε πρόκειται . αν θελεις την σωματική σου ακεραιότητα μην κάνεις τέτοια σετ απ και στο τέλος θα σου μινει το κοντάκι στο χέρι
- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 384
- Εγγραφή: 07 Νοέμ 2013, 18:04
- Τοποθεσία: ΑΛΙΒΕΡΙ ΕΥΒΟΙΑΣ
Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
Κάπου υπάρχει η αλήθεια αγαπητέ φίλο Νίκο σε αυτό που ζητάς αλλα σου τονίζω ότι χρειάζονται δυό τουλάχιστον απαραίτητες προυποθέσεις.
1. η επιλογή της κατάλληλης πυρίτιδας
2.η τεχνογνωσία για να μπορέσουμε να παρέμβουμε ωστε "σπάζοντας" την προοδευτικότητα της πυρίτιδας να έχουμε μεταβολή στις καμπύλες καύσης που να μας αποδίδουν μεγάλο έργο αλλα και να κρατήσουμε τις Pmax στα φυσιολογικά επίπεδα, πράγμα καθόλου ευκολο.
Για να γίνω πιο κατανοητός αν υποθέσουμε ότι γομώνουμε ένα φυσίγγιο 28 γρ με την πυρίτιδα 206V (για παράδειγμα) το οποίο με τα 28 γρ μας δίνει ταχύτητες Vo περί τα 410`μ/δ και το φυσίγγιο είναι συναρμολογημένο με τις συμβατικά παραδεκτές και συνήθεις μεθόδους γόμωσης.
Αν έχεις τώρα την τεχνογνωσία και τα υλικά να κάνεις την 206V να δουλέψει με 24 γρ χωρίς φαινόμενα έκρηξης στομίου και ατελούς καύσης χρησιμοποιώντας μεθόδους που μειώνουν την προοδευτικότητα της σε μεγάλο βαθμό όπως χρήση μικρότερου θαλάμου καύσης με χαμηλότερα και ίσως σκληρότερα βύσματα (εδώ θα σχολιάσουμε πιο κάτω) με συνεπακόλουθο τρόπο κλεισίματος εργοστασιακού τύπου με χρήση σταδίων τότε έιναι σίγουρο ότι θα πάρεις αυτό που ζητάς.
Ποιο βύσμα είναι αυτό όμως που θα έχει χωρήτικότητα για 24 γρ και θα έιναι τόσο χαμηλότερο ώστε να ταιριάσει η ογκομετρία σου? Δύσκολη επιλογή αλλα ίσως όχι ανέφικτη.
Σίγουρα ο ελευθερος χώρος των 11~12 χιλ δεν θα είναι επαρκής για τον συνδιασμό αυτό.Αρα πάμε σε πολύ πιο χαμηλό ύψος της τάξεως των 14~15 χιλ.Εδώ νομίζω ότι τα πράγματα περιπλέκονται με την μόνη επιλογή την χρήση της MEC.
Μια γενική "συνταγή" για αυτού του είδους της γομώσεις τις επονομαζόμενες "κόντρα δόσεις" είναι η μείωση του βάρους των σκαγιών κατα 4~6 γρ απο το ανώτερο επιτρεπτό βάρος γόμωσης της πυρίτιδας μας και η ταυτόχρονη χρήση του ανώτερου επιτρεπτού βάρους σε πυρίτιδα.
ΠΡΟΣΟΧΗ !!!!! όμως δεν είναι αυτό ΚΑΝΟΝΑΣ και πρέπει να ξεκινάμε δοκιμές τουλάχιστον (-) 0,15 γρ απο το ανώτερο βάρος πυρίτιδας που προβλέπει ο κατασκευαστής.
Ενα κλασσικό τέτοιο παράδειγμα είναι η περίφημη "κοντρα δόση" της M92S (υπερπροοδευτικής πυρίτιδας για χρήση άνω των 40 γρ σκαγιών) με χρήση μόνο 34 γρ .
http://www.glavpatron.ru/prod.php?l=0&part=22
Εδώ οι ταχύτητες εκτινάσσονται σε υπερβολικά μεγέθη και παρατηρούμε ότι η Pax διατηρείτε σε απόλυτα ασφαλή όρια.
Προσωπικά έχω δοκιμάσει την εν λόγω γόμωση η οποία μόνο κάτω απο προυποθέσεις έδωσε άριστα αποτελέσματα.Ενδεικτικά αναφέρω την χρήση επινικελωμένων σκαγιών και buffer και χαμηλές θερμοκρασίες.
Εν κατακλείδι αγαπητέ Νίκο, θεωρώ ότι ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ που προανέφερα μπορείς να πειραματιστείς αλλα με πολύ πολύ προσοχή και εγκράτεια.
Για ευνοήτους λόγους θα είμαι πρώτος εγώ αυτός που ΔΕΝ θα σου προτείνει ένα τέτοιο υπερηχητικό setup όπως νομίζω και οι περισσότεροι εχέφρονες στο forum αυτό.
Καλή επιτυχία σου εύχομαι και τα μάτια σου 14 !!!
1. η επιλογή της κατάλληλης πυρίτιδας
2.η τεχνογνωσία για να μπορέσουμε να παρέμβουμε ωστε "σπάζοντας" την προοδευτικότητα της πυρίτιδας να έχουμε μεταβολή στις καμπύλες καύσης που να μας αποδίδουν μεγάλο έργο αλλα και να κρατήσουμε τις Pmax στα φυσιολογικά επίπεδα, πράγμα καθόλου ευκολο.
Για να γίνω πιο κατανοητός αν υποθέσουμε ότι γομώνουμε ένα φυσίγγιο 28 γρ με την πυρίτιδα 206V (για παράδειγμα) το οποίο με τα 28 γρ μας δίνει ταχύτητες Vo περί τα 410`μ/δ και το φυσίγγιο είναι συναρμολογημένο με τις συμβατικά παραδεκτές και συνήθεις μεθόδους γόμωσης.
Αν έχεις τώρα την τεχνογνωσία και τα υλικά να κάνεις την 206V να δουλέψει με 24 γρ χωρίς φαινόμενα έκρηξης στομίου και ατελούς καύσης χρησιμοποιώντας μεθόδους που μειώνουν την προοδευτικότητα της σε μεγάλο βαθμό όπως χρήση μικρότερου θαλάμου καύσης με χαμηλότερα και ίσως σκληρότερα βύσματα (εδώ θα σχολιάσουμε πιο κάτω) με συνεπακόλουθο τρόπο κλεισίματος εργοστασιακού τύπου με χρήση σταδίων τότε έιναι σίγουρο ότι θα πάρεις αυτό που ζητάς.
Ποιο βύσμα είναι αυτό όμως που θα έχει χωρήτικότητα για 24 γρ και θα έιναι τόσο χαμηλότερο ώστε να ταιριάσει η ογκομετρία σου? Δύσκολη επιλογή αλλα ίσως όχι ανέφικτη.
Σίγουρα ο ελευθερος χώρος των 11~12 χιλ δεν θα είναι επαρκής για τον συνδιασμό αυτό.Αρα πάμε σε πολύ πιο χαμηλό ύψος της τάξεως των 14~15 χιλ.Εδώ νομίζω ότι τα πράγματα περιπλέκονται με την μόνη επιλογή την χρήση της MEC.
Μια γενική "συνταγή" για αυτού του είδους της γομώσεις τις επονομαζόμενες "κόντρα δόσεις" είναι η μείωση του βάρους των σκαγιών κατα 4~6 γρ απο το ανώτερο επιτρεπτό βάρος γόμωσης της πυρίτιδας μας και η ταυτόχρονη χρήση του ανώτερου επιτρεπτού βάρους σε πυρίτιδα.
ΠΡΟΣΟΧΗ !!!!! όμως δεν είναι αυτό ΚΑΝΟΝΑΣ και πρέπει να ξεκινάμε δοκιμές τουλάχιστον (-) 0,15 γρ απο το ανώτερο βάρος πυρίτιδας που προβλέπει ο κατασκευαστής.
Ενα κλασσικό τέτοιο παράδειγμα είναι η περίφημη "κοντρα δόση" της M92S (υπερπροοδευτικής πυρίτιδας για χρήση άνω των 40 γρ σκαγιών) με χρήση μόνο 34 γρ .
http://www.glavpatron.ru/prod.php?l=0&part=22
Εδώ οι ταχύτητες εκτινάσσονται σε υπερβολικά μεγέθη και παρατηρούμε ότι η Pax διατηρείτε σε απόλυτα ασφαλή όρια.
Προσωπικά έχω δοκιμάσει την εν λόγω γόμωση η οποία μόνο κάτω απο προυποθέσεις έδωσε άριστα αποτελέσματα.Ενδεικτικά αναφέρω την χρήση επινικελωμένων σκαγιών και buffer και χαμηλές θερμοκρασίες.
Εν κατακλείδι αγαπητέ Νίκο, θεωρώ ότι ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ που προανέφερα μπορείς να πειραματιστείς αλλα με πολύ πολύ προσοχή και εγκράτεια.
Για ευνοήτους λόγους θα είμαι πρώτος εγώ αυτός που ΔΕΝ θα σου προτείνει ένα τέτοιο υπερηχητικό setup όπως νομίζω και οι περισσότεροι εχέφρονες στο forum αυτό.
Καλή επιτυχία σου εύχομαι και τα μάτια σου 14 !!!
"Αν δεν μπορείς να εξηγήσεις κάτι με απλά λόγια, τότε ούτε εσύ ο ίδιος το έχεις καταλάβει πολύ καλά.!!!"
Albert Einstein
Albert Einstein
Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
Σε παραθέσεις σαν αυτές του Κώστα, θα πρέπει να κοιτάζουμε τις σημαντικές φράσεις και λέξεις και όχι μεμονωμένα σημεία, που απεγνωσμένα κάποιοι μπορεί να ψάχνουν. .!!!!
- nicolasyp
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 19
- Εγγραφή: 01 Αύγ 2012, 13:37
- Τοποθεσία: nicosia
Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ έγραψε:Κάπου υπάρχει η αλήθεια αγαπητέ φίλο Νίκο σε αυτό που ζητάς αλλα σου τονίζω ότι χρειάζονται δυό τουλάχιστον απαραίτητες προυποθέσεις.
1. η επιλογή της κατάλληλης πυρίτιδας
2.η τεχνογνωσία για να μπορέσουμε να παρέμβουμε ωστε "σπάζοντας" την προοδευτικότητα της πυρίτιδας να έχουμε μεταβολή στις καμπύλες καύσης που να μας αποδίδουν μεγάλο έργο αλλα και να κρατήσουμε τις Pmax στα φυσιολογικά επίπεδα, πράγμα καθόλου ευκολο.
Για να γίνω πιο κατανοητός αν υποθέσουμε ότι γομώνουμε ένα φυσίγγιο 28 γρ με την πυρίτιδα 206V (για παράδειγμα) το οποίο με τα 28 γρ μας δίνει ταχύτητες Vo περί τα 410`μ/δ και το φυσίγγιο είναι συναρμολογημένο με τις συμβατικά παραδεκτές και συνήθεις μεθόδους γόμωσης.
Αν έχεις τώρα την τεχνογνωσία και τα υλικά να κάνεις την 206V να δουλέψει με 24 γρ χωρίς φαινόμενα έκρηξης στομίου και ατελούς καύσης χρησιμοποιώντας μεθόδους που μειώνουν την προοδευτικότητα της σε μεγάλο βαθμό όπως χρήση μικρότερου θαλάμου καύσης με χαμηλότερα και ίσως σκληρότερα βύσματα (εδώ θα σχολιάσουμε πιο κάτω) με συνεπακόλουθο τρόπο κλεισίματος εργοστασιακού τύπου με χρήση σταδίων τότε έιναι σίγουρο ότι θα πάρεις αυτό που ζητάς.
Ποιο βύσμα είναι αυτό όμως που θα έχει χωρήτικότητα για 24 γρ και θα έιναι τόσο χαμηλότερο ώστε να ταιριάσει η ογκομετρία σου? Δύσκολη επιλογή αλλα ίσως όχι ανέφικτη.
Σίγουρα ο ελευθερος χώρος των 11~12 χιλ δεν θα είναι επαρκής για τον συνδιασμό αυτό.Αρα πάμε σε πολύ πιο χαμηλό ύψος της τάξεως των 14~15 χιλ.Εδώ νομίζω ότι τα πράγματα περιπλέκονται με την μόνη επιλογή την χρήση της MEC.
Μια γενική "συνταγή" για αυτού του είδους της γομώσεις τις επονομαζόμενες "κόντρα δόσεις" είναι η μείωση του βάρους των σκαγιών κατα 4~6 γρ απο το ανώτερο επιτρεπτό βάρος γόμωσης της πυρίτιδας μας και η ταυτόχρονη χρήση του ανώτερου επιτρεπτού βάρους σε πυρίτιδα.
ΠΡΟΣΟΧΗ !!!!! όμως δεν είναι αυτό ΚΑΝΟΝΑΣ και πρέπει να ξεκινάμε δοκιμές τουλάχιστον (-) 0,15 γρ απο το ανώτερο βάρος πυρίτιδας που προβλέπει ο κατασκευαστής.
Ενα κλασσικό τέτοιο παράδειγμα είναι η περίφημη "κοντρα δόση" της M92S (υπερπροοδευτικής πυρίτιδας για χρήση άνω των 40 γρ σκαγιών) με χρήση μόνο 34 γρ .
http://www.glavpatron.ru/prod.php?l=0&part=22
Εδώ οι ταχύτητες εκτινάσσονται σε υπερβολικά μεγέθη και παρατηρούμε ότι η Pax διατηρείτε σε απόλυτα ασφαλή όρια.
Προσωπικά έχω δοκιμάσει την εν λόγω γόμωση η οποία μόνο κάτω απο προυποθέσεις έδωσε άριστα αποτελέσματα.Ενδεικτικά αναφέρω την χρήση επινικελωμένων σκαγιών και buffer και χαμηλές θερμοκρασίες.
Εν κατακλείδι αγαπητέ Νίκο, θεωρώ ότι ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ που προανέφερα μπορείς να πειραματιστείς αλλα με πολύ πολύ προσοχή και εγκράτεια.
Για ευνοήτους λόγους θα είμαι πρώτος εγώ αυτός που ΔΕΝ θα σου προτείνει ένα τέτοιο υπερηχητικό setup όπως νομίζω και οι περισσότεροι εχέφρονες στο forum αυτό.
Καλή επιτυχία σου εύχομαι και τα μάτια σου 14 !!!
σε ευχαριστω φιλε κωνσταντινο για τον κωπο που κατεβαλες να γραψεις ολα αυτα! κατι ετσι ειχα υποψην μου να κανω! παντως και το φυσιγκιο που εφερες σαν παραδειγμα φενεται φοβερη δουλεια!
λοιπον! θα συνοψησω εν ολιγης: θελουμε δυνατο καψυλιο, πυριτιδα προορισμενη για γομωσεις 4-6 γραμμαριων πανω απο αυτο που φτιαχνουμε, απατητο σκληρο βησμα, και πολυ δυνατο κλεισιμο!?
θα εκτιμουσα αν μπορουσες να προσθεσεις καποια συμαντικη λεπτομερεια που ισως να μου διαφευγει..
p.s. στην MEC9000 μπορουμε να κλεισουμε με πανω απο 12μμ κενο?
Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
andreas78 έγραψε:Σε παραθέσεις σαν αυτές του Κώστα, θα πρέπει να κοιτάζουμε τις σημαντικές φράσεις και λέξεις και όχι μεμονωμένα σημεία, που απεγνωσμένα κάποιοι μπορεί να ψάχνουν. .!!!!
UP...!!!!