Καταναλωση και αποψεις για διπλοκαμπινα

Άβαταρ μέλους
Sergios
Δημοσιεύσεις: 966
Εγγραφή: 17 Ιαν 2012, 20:03

Re: Καταναλωση και αποψεις για διπλοκαμπινα

Δημοσίευση από Sergios »

Εγώ είχα Mitsubishi του 03 το hilux 25αρι του 06 και τώρα έχω isuzu dmax 30αρι του 06......λόγω της δουλειάς μου (μηχανοδηγός) έχουμε και navara του 07 ford ranger του 07 isuzu 95 99 και 2002 toyota 28αρι του 99.......

Κατ αρχήν είναι αποκλειστικά αδύνατο να βρείς όλα τα πλεονεκτήματα σ ένα αυτοκίνητο.....εξαρτάται και για την δουλειά που το θέλεις.....επειδή εμείς βαρυδουλέφκουμεν τα κουβαλούμε πετρέλαιο στα μηχανήματα γεμάτα εργαλεία υπαλλήλους πίεννε έλα από Λάρνακα - Πάφο και πίσω κάθε μέρα τα μόνα που αντέξαν χωρίς να ανοικτούν μηχανές είναι τα ιsuzu τα 28άρκα τα πράσινα έχουν από 600.000 και βάλε και το τοyota το 28αρι......

Navara : διπλοκάμπινο πολυτελείας άνετο στον δρόμο πολύ γρήγορο στα συν έν καταλάβει ούτε φόρτωμα ούτε ανήφορα αλλά ρουφά πετρέλειο και επειδή εν πολύστροφο εν αντέχει στην καταπόνηση και μετά απο 6 μήνες πίεννε έλα Λάρνακα Πισσούρι....( 35 ευρω την μέρα) ανοίξαμε κορώνα και αλλάξαμε πέκκα ηλεκτρονικά και κάτι ηλεκτροβαλβίδες που μαγκώναν........

Μitsubishi : διπλοκάμπινο με τέλειο κύλημα πολύ γρήγορο αλλά κάθε λίο θέλει θερμάστρες και τρώει και το πετρέλαιο του ως τα 400.000 θελει άνοιγμα η μηχανή του.....

Isuzu του 06 : διπλοκάμπινο με καλό κύλημα απο τα πιό οικονομικά διπλοκάμπινα (25 ευρω) Λάρνακα - Πάφος και πίσω εξαρτάται πολύ όμως πώς το οδηγάς πάνω που 120 χλμ ρουφά το ενω στα 110 χλμ εν τρώει τίποτε λογω του ότι είναι 30αρι (2.000 στροφές στα 110 χλμ) όμως έρκουντε πολλά χαμηλά και η αρρώστια τους πίλιες του τιμονιού και πους των φέρσων επίσης έχει ένα καταλύτη για τα καυσαέρια που σπάζει μιά φορα κάθε κυρίου δόξοι μπορεί και να μήν σπάσει ποτέ του όμως 180 ευρώ αλλάζετε......

Ιsuzu του 95 99 : καθόλου κύλημα καλό σχετικά οικονομικό 60 λίτρα 2.5 δρόμους Λάρνακα - Λεμεσό σιεροτζέφαλο ότι θέλεις κάμε του εν αξιόπιστο και για τα λευτά του για έναν που έν κρατά και θέλει διπλοκάμπινο αξιόπιστο εν η πιό ιδανική λύση.....για να μιλήσεις μέσα με τον συνοδηγό πρέπει να φωνάζεις και κουραστικό στα μεγάλα ταξίδια

Toyota του 99 περίπου όπως το isuzu του 99 αλλά πιό ψηλό για τους κυνηγούς ιδανικό πολλά αξιόπιστο παλλικάρι στις βοηθητικές

Toyota του 06 : διπλοκάμπινο άνετο με λίγο σκληρό κύλημα οικονομικό εντός της πόλης αλλά έχει παραπάνω κατανάλωση στον κύριο δρόμο λόγω του ότι εν βαρετό και έπρεπε να ήταν λιο πιό δυνατή η μηχανή του και το 30αρι είναι σχετικά οικονομικό γιατί είναι λίο πολύστροφο και πιο βαρετό απο το 25άρι αλλά οκ εν μέσα στα πλαίσια του 10 ευρώ τα 100 χλμ θεωρείτε ένα οικονομικό για τους ίππους του αυτοκίνητο.....

συμπερασματικά και διαχρονικά για μένα είναι ΙSUZU TOYOTA οι άρχοντες στα διπλοκάμπινα έν σου τρώσιν την πούγκα σου στο μέλλον γιατί πρίν τα 10 χρόνια όλα είναι καλά......από εκεί και κει τι γίνεται και αυτό μας το λένε οι διψήφιες πινακίδες των αυτοκίνητων που κυκλοφορούν των συγκεκριμένων εταιριών....

Ελπίζω να βοήθησα.....
grigri5
Full Member
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: 15 Φεβ 2014, 18:34

Re: Καταναλωση και αποψεις για διπλοκαμπινα

Δημοσίευση από grigri5 »

Sergios έγραψε:Εγώ είχα Mitsubishi του 03 το hilux 25αρι του 06 και τώρα έχω isuzu dmax 30αρι του 06......λόγω της δουλειάς μου (μηχανοδηγός) έχουμε και navara του 07 ford ranger του 07 isuzu 95 99 και 2002 toyota 28αρι του 99.......

Κατ αρχήν είναι αποκλειστικά αδύνατο να βρείς όλα τα πλεονεκτήματα σ ένα αυτοκίνητο.....εξαρτάται και για την δουλειά που το θέλεις.....επειδή εμείς βαρυδουλέφκουμεν τα κουβαλούμε πετρέλαιο στα μηχανήματα γεμάτα εργαλεία υπαλλήλους πίεννε έλα από Λάρνακα - Πάφο και πίσω κάθε μέρα τα μόνα που αντέξαν χωρίς να ανοικτούν μηχανές είναι τα ιsuzu τα 28άρκα τα πράσινα έχουν από 600.000 και βάλε και το τοyota το 28αρι......

Navara : διπλοκάμπινο πολυτελείας άνετο στον δρόμο πολύ γρήγορο στα συν έν καταλάβει ούτε φόρτωμα ούτε ανήφορα αλλά ρουφά πετρέλειο και επειδή εν πολύστροφο εν αντέχει στην καταπόνηση και μετά απο 6 μήνες πίεννε έλα Λάρνακα Πισσούρι....( 35 ευρω την μέρα) ανοίξαμε κορώνα και αλλάξαμε πέκκα ηλεκτρονικά και κάτι ηλεκτροβαλβίδες που μαγκώναν........

Μitsubishi : διπλοκάμπινο με τέλειο κύλημα πολύ γρήγορο αλλά κάθε λίο θέλει θερμάστρες και τρώει και το πετρέλαιο του ως τα 400.000 θελει άνοιγμα η μηχανή του.....

Isuzu του 06 : διπλοκάμπινο με καλό κύλημα απο τα πιό οικονομικά διπλοκάμπινα (25 ευρω) Λάρνακα - Πάφος και πίσω εξαρτάται πολύ όμως πώς το οδηγάς πάνω που 120 χλμ ρουφά το ενω στα 110 χλμ εν τρώει τίποτε λογω του ότι είναι 30αρι (2.000 στροφές στα 110 χλμ) όμως έρκουντε πολλά χαμηλά και η αρρώστια τους πίλιες του τιμονιού και πους των φέρσων επίσης έχει ένα καταλύτη για τα καυσαέρια που σπάζει μιά φορα κάθε κυρίου δόξοι μπορεί και να μήν σπάσει ποτέ του όμως 180 ευρώ αλλάζετε......

Ιsuzu του 95 99 : καθόλου κύλημα καλό σχετικά οικονομικό 60 λίτρα 2.5 δρόμους Λάρνακα - Λεμεσό σιεροτζέφαλο ότι θέλεις κάμε του εν αξιόπιστο και για τα λευτά του για έναν που έν κρατά και θέλει διπλοκάμπινο αξιόπιστο εν η πιό ιδανική λύση.....για να μιλήσεις μέσα με τον συνοδηγό πρέπει να φωνάζεις και κουραστικό στα μεγάλα ταξίδια

Toyota του 99 περίπου όπως το isuzu του 99 αλλά πιό ψηλό για τους κυνηγούς ιδανικό πολλά αξιόπιστο παλλικάρι στις βοηθητικές

Toyota του 06 : διπλοκάμπινο άνετο με λίγο σκληρό κύλημα οικονομικό εντός της πόλης αλλά έχει παραπάνω κατανάλωση στον κύριο δρόμο λόγω του ότι εν βαρετό και έπρεπε να ήταν λιο πιό δυνατή η μηχανή του και το 30αρι είναι σχετικά οικονομικό γιατί είναι λίο πολύστροφο και πιο βαρετό απο το 25άρι αλλά οκ εν μέσα στα πλαίσια του 10 ευρώ τα 100 χλμ θεωρείτε ένα οικονομικό για τους ίππους του αυτοκίνητο.....

συμπερασματικά και διαχρονικά για μένα είναι ΙSUZU TOYOTA οι άρχοντες στα διπλοκάμπινα έν σου τρώσιν την πούγκα σου στο μέλλον γιατί πρίν τα 10 χρόνια όλα είναι καλά......από εκεί και κει τι γίνεται και αυτό μας το λένε οι διψήφιες πινακίδες των αυτοκίνητων που κυκλοφορούν των συγκεκριμένων εταιριών....

Ελπίζω να βοήθησα.....
Για το FORD RANGER δεν μας είπες φίλε Σεργιε....
Άβαταρ μέλους
Sergios
Δημοσιεύσεις: 966
Εγγραφή: 17 Ιαν 2012, 20:03

Re: Καταναλωση και αποψεις για διπλοκαμπινα

Δημοσίευση από Sergios »

Α συγνώμη εχει καλό κύλημα αθόρυβο οικονομία έτσι κι έτσι αλλά εν σαγλομηχανές σαν είσαι καλά καλούλικα παρκαρισμένος μπορεί να δείς σταγόνα λάδι από κάτω βασικά εν αυτοκίνητο και εκείνο και το wolkswagen amarok και το mazda που εν επιαστήκαν στην αγορά
grigri5
Full Member
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: 15 Φεβ 2014, 18:34

Re: Καταναλωση και αποψεις για διπλοκαμπινα

Δημοσίευση από grigri5 »

Ευχαριστώ φίλε μου!
Μεταξύ FORD RANGER του 2004 και MITSUBISHI WARRIOR του 2004 τι προτείνεις?
Άβαταρ μέλους
Breda Pegaso
Δημοσιεύσεις: 2085
Εγγραφή: 20 Ιούλ 2010, 11:31

Re: Καταναλωση και αποψεις για διπλοκαμπινα

Δημοσίευση από Breda Pegaso »

Εξαιρετικη παρουσιαση!
Η γυναίκα του Καίσαρα δεν πρέπει μόνον να είναι τίμια, αλλά και να φαίνεται τίμια.

Γάιος Ιούλιος Καίσαρ
Άβαταρ μέλους
Pathfinder
Δημοσιεύσεις: 2329
Εγγραφή: 06 Οκτ 2013, 21:10
Τοποθεσία: Παφος

Δημοσίευση από Pathfinder »

Σεργη μου εν παιζεται η αναλυση σου...θενκιου

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
"H ζωη δεν ειναι δικαιη"...οταν λεμε αυτο κοιταζουμε ποιους?Αυτους που εχουν τα πολλα η αυτους που δεν εχουν τιποτα?
Άβαταρ μέλους
MARIOSE
Δημοσιεύσεις: 2612
Εγγραφή: 24 Δεκ 2013, 09:22

Re: Καταναλωση και αποψεις για διπλοκαμπινα

Δημοσίευση από MARIOSE »

Σέργιε αν παίζεις τζιαί τες φάσσες έτσι εν να μεν μείνει μια... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Pathfinder
Δημοσιεύσεις: 2329
Εγγραφή: 06 Οκτ 2013, 21:10
Τοποθεσία: Παφος

Δημοσίευση από Pathfinder »

Εγω καπου αρχισα να καταληγω στο L200 DiD η κανενα Hilux 30αρι.Επεται συνεχεια στην ερευνα.Κοπελια εχει για πουλημα Αudi 1.4T S-line και Ιsuzu Trooper 3.2V6 :).Το δε Isuzu ειναι στημενο ως τα μπουνια (φουλ επισκευασμενο απο το εξωστ μεχρι και την καρδια της μηχανης).Εν το μωρο μου :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
"H ζωη δεν ειναι δικαιη"...οταν λεμε αυτο κοιταζουμε ποιους?Αυτους που εχουν τα πολλα η αυτους που δεν εχουν τιποτα?
axerkwtis

Καταναλωση και αποψεις για διπλοκαμπινα

Δημοσίευση από axerkwtis »

Ρε κοπελια ο γαδαρος εργοστασιακος ποση καταναλωση εχει;εχτος πολης εννοειται..
Αν του βαλω σαμαρι carbon επηρεαζει την αποδοση;
Ευχαριστω!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
Pathfinder
Δημοσιεύσεις: 2329
Εγγραφή: 06 Οκτ 2013, 21:10
Τοποθεσία: Παφος

Re: Re: Καταναλωση και αποψεις για διπλοκαμπινα

Δημοσίευση από Pathfinder »

axerkwtis έγραψε:Ρε κοπελια ο γαδαρος εργοστασιακος ποση καταναλωση εχει;εχτος πολης εννοειται..
Αν του βαλω σαμαρι carbon επηρεαζει την αποδοση;
Ευχαριστω!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Μονο με νεφτη εν να δεις διαφορα!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
"H ζωη δεν ειναι δικαιη"...οταν λεμε αυτο κοιταζουμε ποιους?Αυτους που εχουν τα πολλα η αυτους που δεν εχουν τιποτα?
Απάντηση

Επιστροφή στο “ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ”