Καταλληλότερο αυτοκίνητο για κυνήγι

Απάντηση
dangerous
Full Member
Δημοσιεύσεις: 316
Εγγραφή: 12 Μαρ 2010, 16:35

Re: Καταλληλότερο αυτοκίνητο για κυνήγι

Δημοσίευση από dangerous »

Φιλε αχερκωτης οι αριθμοι που παρεθετεις για την καταναλωση του συγκεκριμενου οχηματος σιγουρα δεν αντικατοπτριζουν την πραγματικοτητα ειδικα εαν η διαδρομη ηταν σε high way οπως αναφερεις, μαλλον θα συγχησες τα μιλια με τα χιλιομετρα η θα αναφερεσε σε τιμες βενζινης προ 3 ετιας και οχι τις παρουσες τιμες.

20 ευρω βενζινη σημαινει περιπου 16 λιτρα ----140μιλια δηλ. 225,31χιλιομετρα δηλαδη 7λιτρα τα 100χιλιομετρα.
Ενδεικτικα να αναφερω οτι το Dmax που ειναι το πιο οικονομικο διπλοκαμπινο κανει 8λιτρα/100χλμ μεικτο κυκλο δηλαδη περισσοτερο, ενω ενα Τογοτα Auris 1.6 petrol που ειναι απο τα πιο οικονομικα στην κατηγορια του εχει καταναλωση εκτος πολης 8,4λιτρα/100χλμ δηλαδη και παλι περισσοτερο.

Μια λογικη τιμη για το GV 1.6 ειναι περιπου 11-12λιτρα/100χλμ δηλαδη 16λιτρα (20ευρω) 140χλμ = 11,43λιτρα/100χλμ. λογικο τωρα.

Τα αναφερω αυτα επειδη κατεχω το ιδιο οχημα και το γνωριζω πολυ καλα. Με την τοποθετηση manual locking hubs, η καταναλωση πεφτει στα 9-10λιτρα/100χλμ. και το οχημα απελευθερωνεται ακομη περισοτερο, ενω με ελευθερο καταλυτη Ευρο4 η καταναλωση πεφτει ακομη λιγο πιο κατω. Μιλω παντα για το μοντελο με τη μηχανη G16b και οχι για τα παλιοτερα μοντελα.
Το οχημα παντως ειναι μια πολυ τιμια επιλογη με το μεγαλυτερο ατου νομιζω να το εχει εκτος δρομου αφου με ενα καλο ελαστικο Μ/Τ ή Α/Τ 50/50 και μια καλη αναρτηση παει παντου και βαζει τα γυαλια σε πολλα διπλοκαμπινα σε συνθηκες οπου η τετρακινηση ειναι αναγκαια.[/quote]

φιλε Hercules καλημερα..
οι αριθμοι ηταν οι δικες μου μετρησεις και υπολογισμοι και δεν εγιναν μια φορα αλλα πολλεσ φορες για να βλεπω την καταναλωση σε σχεση με την ταχυτητα που οδηγουσα..το μιλιμετρο εν της αγγλιας αφου το αυτοκινητο οι αριθμοι που γραφει εν ειναι χιλιομετρα αλλα σε μιλια..(ηλεκρονικα)
για να γινω πιο αντικειμενικος..μολις το επιασα πρωτες μερες βαλω 30 ευρω π την πεζινα κοντα στον ορφανιδη ραουντ αμπαουτ τελευταιο για παφο και ξεκινω να παω χωρκο Βρυσσουλλες (κοντα στην Δερυνια,Αγια Ναπα για οσουσ δεν ξερουν) μεση ταχυτητα 130-135 αφου ηταν η πρωτες τ μερες βουρησα ως 160 για αρκετη ωρα..επηα και ηρτα πισω, στο πισω πιο ηρεμα ομως και τα 30 εσφυρισαν..την ιδια αποσταση καμνω την ξανα μετα π καποιες μερες με κανονικη ταχυτητα 100-110 και τρωει 20..το ιδιο περιπου εγινε και σε διαδρομη λεμεσο κληρου..εν οπως το περνεις..μετα τις 3500σ/λ τρωει λιο παραπανω αλλα με 110-115 και την 5η μεσα εισαι ακριβως απολαμβανεις ταξιδι και γλυτωνεις πεζινα..εν αυτοκινητο 16αρι εν ειναι αεροπλανο για να πετασεις..το αυτοκινητο επιασα το πριν 3 μηνες...δλδ 20ευρω 18.3λ..
το μοντελο το συγκεκριμενο αν δεν καμνω λαθος βγαινει ως τις αρχες του 2005 που ξεκινα το νεο μοντελο..περιπου οι τιμες τους που κοιταζα ηταν που 8000-10000 ο καθενας οτι θελει λαλει επειδη η ζητηση του συγκεκριμενου αυξηθηκε τελευταια κοφκουν και ραφκουν..λια βρισκεις καλα με λια μιλια και πολλα δυσκολα με a/c..καταναλωση με a/c ακομα δεν δοκιμασα..[/quote]

Φιλε αχερκωτης καλημερα,
Με τις τιμες που εγραψες τωρα συμφωνουμε. Επειδη εχω κανει και εγω τη διαδρομη Λεμεσος-Κληρου προ ολιγον ημερων το οχημα καταναλωσε περιπου 17 ευρω καυσιμο με ταχυτητα 110χλμ. Το οχημα το εχω 3 χρονια και εχω κανει πολλες δοκιμες, ειναι μοντελο αρχες του 2005, απο τα τελευταια... Εχω ομως 8ιντζα ριμς και λαστιχα Mud Terrain (αγρια) με τα οποια λογικα το οχημα θα επρεπε να εχει περισσοτερη καταναλωση, που ομως συμβαινει το αντιθετο αφου εχω χειροκινητες πλυμνες.
Η ενσταση μου ειναι στο μεικτο κυκλο καταναλωσης με τις τιμες που αναφερεις αφου το οχημα σε καμια περιπτωση δεν κανει 7λ/100χλμ. Ειδικα εαν υπαρχουν πολλες εκκινησεις και ανηφορικες διαδρομες.
Ενδεικτικα να αναφερω διαδρομη που εκανα προ ολιγον ημερων Λεμεσος-Πεγεια-Ακαμας τοξευτρα-Καθικας-Λουτρα Αφροδιτης-Κανναβιου-Παναγια-Λεμεσος και αρκετες διαδρομες μεσα στην πολη. Με γεματο ντεποζιτο και 2 ατομα με κλιματισμο σε αρκετα χιλιομετρα εκανε 530χλμ μεχρι να αναψει η λαμπα της βενζινης σε καθαρα μεικτο κυκλο, συμφωνα με τους υπολογισμους μου εκανε περιπου 9-10λ/100km.[/quote]


φιλε παντος αν οι χειροκινητες πλυμνες κανουν τοση διαφορα στη καταναλωση και ειναι οντως τοσο αποδοτικες θα συμφωνησω μαζι σου στο οτι δεν θα με χαλουσε ουτε εμενα αν μια στο τοσο που θα χρειαζομουν τις βοηθητικες θα κατεβαινω κατω και να τις βαζω...
στο τελος της ημερας το συγγεκριμενο αυτοκινητο με την σωστη οδηγηση φυσικα τουτο ισχυει για ολα τα αυτοκινητα.. το θεωρεις ενα κανονικο οικονομικα αυτοκινητο μετα απο 3 χρονια οδηγησης΄?γιατι οπως σου ειπα εγω ακουσα 2οο διαφορετικες αποψεις..ισως βεβαια αλλοι να μιλουσαν για αυτοκινητα του 02 03 ή και πιο κατω..
Hercules
Full Member
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2010, 19:32

Re: Καταλληλότερο αυτοκίνητο για κυνήγι

Δημοσίευση από Hercules »

dangerous έγραψε:Φιλε αχερκωτης οι αριθμοι που παρεθετεις για την καταναλωση του συγκεκριμενου οχηματος σιγουρα δεν αντικατοπτριζουν την πραγματικοτητα ειδικα εαν η διαδρομη ηταν σε high way οπως αναφερεις, μαλλον θα συγχησες τα μιλια με τα χιλιομετρα η θα αναφερεσε σε τιμες βενζινης προ 3 ετιας και οχι τις παρουσες τιμες.

20 ευρω βενζινη σημαινει περιπου 16 λιτρα ----140μιλια δηλ. 225,31χιλιομετρα δηλαδη 7λιτρα τα 100χιλιομετρα.
Ενδεικτικα να αναφερω οτι το Dmax που ειναι το πιο οικονομικο διπλοκαμπινο κανει 8λιτρα/100χλμ μεικτο κυκλο δηλαδη περισσοτερο, ενω ενα Τογοτα Auris 1.6 petrol που ειναι απο τα πιο οικονομικα στην κατηγορια του εχει καταναλωση εκτος πολης 8,4λιτρα/100χλμ δηλαδη και παλι περισσοτερο.

Μια λογικη τιμη για το GV 1.6 ειναι περιπου 11-12λιτρα/100χλμ δηλαδη 16λιτρα (20ευρω) 140χλμ = 11,43λιτρα/100χλμ. λογικο τωρα.

Τα αναφερω αυτα επειδη κατεχω το ιδιο οχημα και το γνωριζω πολυ καλα. Με την τοποθετηση manual locking hubs, η καταναλωση πεφτει στα 9-10λιτρα/100χλμ. και το οχημα απελευθερωνεται ακομη περισοτερο, ενω με ελευθερο καταλυτη Ευρο4 η καταναλωση πεφτει ακομη λιγο πιο κατω. Μιλω παντα για το μοντελο με τη μηχανη G16b και οχι για τα παλιοτερα μοντελα.
Το οχημα παντως ειναι μια πολυ τιμια επιλογη με το μεγαλυτερο ατου νομιζω να το εχει εκτος δρομου αφου με ενα καλο ελαστικο Μ/Τ ή Α/Τ 50/50 και μια καλη αναρτηση παει παντου και βαζει τα γυαλια σε πολλα διπλοκαμπινα σε συνθηκες οπου η τετρακινηση ειναι αναγκαια.
φιλε Hercules καλημερα..
οι αριθμοι ηταν οι δικες μου μετρησεις και υπολογισμοι και δεν εγιναν μια φορα αλλα πολλεσ φορες για να βλεπω την καταναλωση σε σχεση με την ταχυτητα που οδηγουσα..το μιλιμετρο εν της αγγλιας αφου το αυτοκινητο οι αριθμοι που γραφει εν ειναι χιλιομετρα αλλα σε μιλια..(ηλεκρονικα)
για να γινω πιο αντικειμενικος..μολις το επιασα πρωτες μερες βαλω 30 ευρω π την πεζινα κοντα στον ορφανιδη ραουντ αμπαουτ τελευταιο για παφο και ξεκινω να παω χωρκο Βρυσσουλλες (κοντα στην Δερυνια,Αγια Ναπα για οσουσ δεν ξερουν) μεση ταχυτητα 130-135 αφου ηταν η πρωτες τ μερες βουρησα ως 160 για αρκετη ωρα..επηα και ηρτα πισω, στο πισω πιο ηρεμα ομως και τα 30 εσφυρισαν..την ιδια αποσταση καμνω την ξανα μετα π καποιες μερες με κανονικη ταχυτητα 100-110 και τρωει 20..το ιδιο περιπου εγινε και σε διαδρομη λεμεσο κληρου..εν οπως το περνεις..μετα τις 3500σ/λ τρωει λιο παραπανω αλλα με 110-115 και την 5η μεσα εισαι ακριβως απολαμβανεις ταξιδι και γλυτωνεις πεζινα..εν αυτοκινητο 16αρι εν ειναι αεροπλανο για να πετασεις..το αυτοκινητο επιασα το πριν 3 μηνες...δλδ 20ευρω 18.3λ..
το μοντελο το συγκεκριμενο αν δεν καμνω λαθος βγαινει ως τις αρχες του 2005 που ξεκινα το νεο μοντελο..περιπου οι τιμες τους που κοιταζα ηταν που 8000-10000 ο καθενας οτι θελει λαλει επειδη η ζητηση του συγκεκριμενου αυξηθηκε τελευταια κοφκουν και ραφκουν..λια βρισκεις καλα με λια μιλια και πολλα δυσκολα με a/c..καταναλωση με a/c ακομα δεν δοκιμασα..[/quote]

Φιλε αχερκωτης καλημερα,
Με τις τιμες που εγραψες τωρα συμφωνουμε. Επειδη εχω κανει και εγω τη διαδρομη Λεμεσος-Κληρου προ ολιγον ημερων το οχημα καταναλωσε περιπου 17 ευρω καυσιμο με ταχυτητα 110χλμ. Το οχημα το εχω 3 χρονια και εχω κανει πολλες δοκιμες, ειναι μοντελο αρχες του 2005, απο τα τελευταια... Εχω ομως 8ιντζα ριμς και λαστιχα Mud Terrain (αγρια) με τα οποια λογικα το οχημα θα επρεπε να εχει περισσοτερη καταναλωση, που ομως συμβαινει το αντιθετο αφου εχω χειροκινητες πλυμνες.
Η ενσταση μου ειναι στο μεικτο κυκλο καταναλωσης με τις τιμες που αναφερεις αφου το οχημα σε καμια περιπτωση δεν κανει 7λ/100χλμ. Ειδικα εαν υπαρχουν πολλες εκκινησεις και ανηφορικες διαδρομες.
Ενδεικτικα να αναφερω διαδρομη που εκανα προ ολιγον ημερων Λεμεσος-Πεγεια-Ακαμας τοξευτρα-Καθικας-Λουτρα Αφροδιτης-Κανναβιου-Παναγια-Λεμεσος και αρκετες διαδρομες μεσα στην πολη. Με γεματο ντεποζιτο και 2 ατομα με κλιματισμο σε αρκετα χιλιομετρα εκανε 530χλμ μεχρι να αναψει η λαμπα της βενζινης σε καθαρα μεικτο κυκλο, συμφωνα με τους υπολογισμους μου εκανε περιπου 9-10λ/100km.[/quote]


φιλε παντος αν οι χειροκινητες πλυμνες κανουν τοση διαφορα στη καταναλωση και ειναι οντως τοσο αποδοτικες θα συμφωνησω μαζι σου στο οτι δεν θα με χαλουσε ουτε εμενα αν μια στο τοσο που θα χρειαζομουν τις βοηθητικες θα κατεβαινω κατω και να τις βαζω...
στο τελος της ημερας το συγγεκριμενο αυτοκινητο με την σωστη οδηγηση φυσικα τουτο ισχυει για ολα τα αυτοκινητα.. το θεωρεις ενα κανονικο οικονομικα αυτοκινητο μετα απο 3 χρονια οδηγησης΄?γιατι οπως σου ειπα εγω ακουσα 2οο διαφορετικες αποψεις..ισως βεβαια αλλοι να μιλουσαν για αυτοκινητα του 02 03 ή και πιο κατω..[/quote]

Φιλε dangerous οι χειροκινητες πλυμνες κανουν αρκετη διαφορα οταν το οχημα εχει μικρο κινητηρα. Θεωρω οτι γινεται αποσβεση της αγορας τους απο την εξοικονομηση καυσιμου μεσα σε 3-4 μηνες.
Αν θελουμε να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους, τα suzuki σε καμια περιπτωση σε καμια κατηγορια δεν θεωρουνται οικονομικα σε σχεση με τον ανταγωνισμο. Απο την αλλη ομως δε θεωρω την καταναλωση του συγκεκριμενου οχηματος εξωπραγματικη σε συγκριση με τον ανταγωνισμο. Σκεψου οτι ενα Pajero turbo diesel εχει περιπου την ιδια καταναλωση, μπορει και περισσοτερο. Ενα Landrover Defender 90 tou 2008 εχει την ιδια καταναλωση με ενα GV. Ενα Wrangler εχει σαφως περισσοτερη καταναλωση.
Μετα απο 3 χρονια τα καλυτερα συμπερασματα μου ειναι η αξιοπιστια του και οι μεγαλες ικανοτητες εκτος δρομου.
Στην τελικη οπως σου εχω πει καπου κερδιζεις και καπου χανεις, δεν μπορεις να τα εχεις ολα. Θεωρω ομως οτι για να παρεις κατι καλυτερο και τουλαχιστον ισαξιο εκτος δρομου πρεπει να δωσεις τα διπλασια χρηματα.
Άβαταρ μέλους
Captain theodoros
Δημοσιεύσεις: 1716
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2011, 07:45
Τοποθεσία: ΜΗΛΕΣΙ !

Re: Καταλληλότερο αυτοκίνητο για κυνήγι

Δημοσίευση από Captain theodoros »

Κυριάκο είσαι αστέρι σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου :P
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Captain theodoros την 28 Αύγ 2011, 17:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
<<< ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ >>>

TO ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΜΑΣ ΣΤΟ F/B .

https://www.facebook.com/groups/326097290747122/
pavlos patsas
Full Member
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2011, 23:02

Re: Καταλληλότερο αυτοκίνητο για κυνήγι

Δημοσίευση από pavlos patsas »

file vas vas exo aporia sxetika me to defender,simfono sto oti exi tin kaliteri tetrakinisi alla dierotome an ine aneto sto taksidi(autokinitodromo)
Απάντηση

Επιστροφή στο “ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ”