ΓΕΙΑ ΣΑΣ, ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΤΩΧΟΣ ΤΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ 2,5 ΧΡΟΝΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΣΤΗ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΤΟ ΒΟΥΝΟ. ΣΕ ΠΑΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΑ ΣΗΜΕΙΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΡΓΕΣ ΒΟΗΘΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΙΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΛΗΣΕΙΣ ΜΕΙΩΝΕΚΤΕΙΚΥΡΙΑΚΟΣ έγραψε:ΚΑΠΤΑΙΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ . ΕΓΩ ΜΕ ΤΟ ΤΕΡΙΟΣ ΒΡΗΚΑ ΤΗ ΛΥΣΗ , ΠΑΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΟΧΙ ΠΟΥΘΕΝΑ . (ΚΥΝΗΓΙ ,ΨΑΡΕΜΑ ) ΚΑΙ ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΚΑΤΑΝΑΛΟΣΕΙΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΑ 4Χ4 ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ .Captain theodoros έγραψε:Τι γνώμη έχετε για το ΤΕΡΙΟΣ το τελευταίο μοντέλο το καινούργιο το sx ?
Καταλληλότερο αυτοκίνητο για κυνήγι
-
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 79
- Εγγραφή: 02 Αύγ 2010, 10:36
Re: Καταλληλότερο αυτοκίνητο για κυνήγι
- AndreasDr
- Δημοσιεύσεις: 1033
- Εγγραφή: 02 Δεκ 2010, 20:42
Re: Καταλληλότερο αυτοκίνητο για κυνήγι
Φίλε απ'οτι ξέρω εν ίδιες οι μηχανές τους με ελάχιστες διαφορές. Ένας γνωστός μου έχει το ίδιο αλλά όχι τούρπο και εν πολλά οικονομικό αλλα σπάζει κάμηλο, εν αργό, ειδικά στα ανήφορα.Breda Pegaso έγραψε:AndreasDr έγραψε:καλησπέρα, εγώ ρε φίλε έπιασα πρόσφατα το l200 warrior του 2005 (προηγούμενο μοντέλλο), ακόμα δεν πήγα κυνήγι με αυτό αλλα στες αναγνωρίσεις και γεννικά που πάω έξω είμαι πολλά ευχαριστημένος, το ίδιο και στο δρόμο, πολλά οραίο τσίλημα, καθόλου τρέμουλλο και σούσμα στους παλιόδρομους. Φαντάζομαι το πιό νέο μοντέλλο θα είναι ακόμα πιο καλό. Το μόνο μειονέκτημα είναι οτι έννεν καθόλου οικονομικό, και νομιζω κανένα που τα νέα μοντέλλα δεν είναι.
τα L200 τα πιο παλια μοντελα που το δικο σου ειναι οικονομικα? Ας πουμε του 2000 που εεχει πολλα διχρωμα?
Enjoy hunting in different way... Just get a Deutsch Drahthaar....
Re: Καταλληλότερο αυτοκίνητο για κυνήγι
προβληματιζομουν κ γω για το θεμα αυτοκινητου..για να μην λεμε ψεματα το αυτοκινητου του κυπραιου του μερακλη εν το διπλοκαμπινο αλλα....λογω κρισης εν βολευκει καποιον που θελει τωρα να αγορασει..(κυκλοφοριες ασφαλειες το πετρελαιο πιο ακριβο π την πεζινα κλπ) αποσο ξερω το dmax το νεο ειναι πολυ οικονομικο..το θεμα ειναι πως το περνεισ το αυτοκινητο...επιασα το grand vitara se του 2004 μοντελο..χαμηλη καταναλωση 16αρι 68 ευρω κυκλοφορια χρονιαια βοηθητικες που μεσα να το ελεγχεις οποτε τισ θελεις και γενικα εν μ ειπε οι..το μονο μειονεχτημα εν το καπο π εν πολλα λιος ο χωρος αλλα την κασια του σιεπεττου φορει την αρα εν με κοφτει
δεχτει δοκιμη αλλα με χαρτι πως δεν φερω καμια ευθυνη σε περιπτωση καρδιακων επεισοδιων





-
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 316
- Εγγραφή: 12 Μαρ 2010, 16:35
Re: Καταλληλότερο αυτοκίνητο για κυνήγι
φιλε αμα γυρεις τις 2 πισινες καρλεκλες δεν σου αφηνει αρκετο χωρο΄΄??
οταν λες ειναι οικονομικο τι εννοεις΄΄??με ποσα γεμιζει και ποσα χιλιομετρα κοφκει??
επειδη ενδιαφερομαι για το συγγεκριμενο αυτοκινητο και απο αλλους ακουο οτι τρωει παρα πολυ και απο αλλους οτι ειναι καλο
οταν λες ειναι οικονομικο τι εννοεις΄΄??με ποσα γεμιζει και ποσα χιλιομετρα κοφκει??
επειδη ενδιαφερομαι για το συγγεκριμενο αυτοκινητο και απο αλλους ακουο οτι τρωει παρα πολυ και απο αλλους οτι ειναι καλο
- Giorgos Aristotelous
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 180
- Εγγραφή: 22 Ιουν 2011, 14:56
- Τοποθεσία: Limassol
Re: Καταλληλότερο αυτοκίνητο για κυνήγι
Παίδια Volkswagen Tiguan 20άρι τι σας λεεί ? Καμνί και στην πόλη και στα βούνα και έχει και πολύ χώρο στο καπό για τα όπλα σας .. Το μόνο ελάτωμα του για να μεταέφερεις τους σκύλους θέλεις ιδηκή κάσια !!!
Εν μπόρα ωραίο το τσίλιμα του άλλα εν κάπου στα 35 χιλλίαδες ευρώ ( τώρα εν ξέρω πόσα έπεσε η τιμή του )

Εν μπόρα ωραίο το τσίλιμα του άλλα εν κάπου στα 35 χιλλίαδες ευρώ ( τώρα εν ξέρω πόσα έπεσε η τιμή του )



Η πέρδικα που προκαλεί
κι ύστερο κόβει τόπο
ψάχνει να βρεί τον κυνηγό
με το δικό της τρόπο
κι ύστερο κόβει τόπο
ψάχνει να βρεί τον κυνηγό
με το δικό της τρόπο
Re: Καταλληλότερο αυτοκίνητο για κυνήγι
φιλε dangerous
αμαν γυρεις τις πισω μαξιλαρες μπροστα εχεις παρα πολυ τοπο..ο λογος που εν το καμνω εν για να μπορω να περνω αν τυχει αλλο κανενα ατομο μαζι μ αφου φορει πισω ατομα ανετα..εν ειναι jimny ασπουμε εν πιο μεγαλο και πιο πλατυ..οταν λεω οικονομικο τι εννοω..?να το γεμωσω τελια και να το τσιακκαρω εν το εκαμα αλλα καθε φορα που εβαλα πεζινα εμηδενιζα το μιλιμετρο για να το δω..περιπου με 20 ευρω εκοφκα 140 μιλια στο high way και εχω σπασμενο καταλυτη..πε μ αν ειναι οικονομικο η οι..μες την πολη αμαν κυκλοφορω ξεχανω ποτε του βαλω..αμαν σασω και τον καταλυτη σκεφτου τι εν να γινει..
εν πολλοι που μ ελεαν κ μενα..το θεμα τι ειναι?τουτο το μοντελο εν εχει καμια σχεση με το νεο ουτε και με τα πιο παλια..εν κατι σαν facelift..το νεο ρουφικτρα με συνεχομενο 4Χ4..η εκδοση του δικου μου "SE" εν με τα πιο πολλα εχτρα ερκεται με ριμς και αιρκοντισιον..υποψη εν πολλα λια με a/c στα 100 να εβρεις 2..
η γνωμη μου εβρε ενα δοκιμαστο κ εν να καταλαβεις μονος σου..κ το ταξιδι του ανετο οι οπως τα αλλα που μετα τα 100 ετρεμε..επηα ως τα 160 μια χαρα..
αμαν γυρεις τις πισω μαξιλαρες μπροστα εχεις παρα πολυ τοπο..ο λογος που εν το καμνω εν για να μπορω να περνω αν τυχει αλλο κανενα ατομο μαζι μ αφου φορει πισω ατομα ανετα..εν ειναι jimny ασπουμε εν πιο μεγαλο και πιο πλατυ..οταν λεω οικονομικο τι εννοω..?να το γεμωσω τελια και να το τσιακκαρω εν το εκαμα αλλα καθε φορα που εβαλα πεζινα εμηδενιζα το μιλιμετρο για να το δω..περιπου με 20 ευρω εκοφκα 140 μιλια στο high way και εχω σπασμενο καταλυτη..πε μ αν ειναι οικονομικο η οι..μες την πολη αμαν κυκλοφορω ξεχανω ποτε του βαλω..αμαν σασω και τον καταλυτη σκεφτου τι εν να γινει..
εν πολλοι που μ ελεαν κ μενα..το θεμα τι ειναι?τουτο το μοντελο εν εχει καμια σχεση με το νεο ουτε και με τα πιο παλια..εν κατι σαν facelift..το νεο ρουφικτρα με συνεχομενο 4Χ4..η εκδοση του δικου μου "SE" εν με τα πιο πολλα εχτρα ερκεται με ριμς και αιρκοντισιον..υποψη εν πολλα λια με a/c στα 100 να εβρεις 2..
η γνωμη μου εβρε ενα δοκιμαστο κ εν να καταλαβεις μονος σου..κ το ταξιδι του ανετο οι οπως τα αλλα που μετα τα 100 ετρεμε..επηα ως τα 160 μια χαρα..
-
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 316
- Εγγραφή: 12 Μαρ 2010, 16:35
Re: Καταλληλότερο αυτοκίνητο για κυνήγι
φιλε ευχχαριστω παρα πολυ για τις λεπτομερεις...
να σου πω την αληθεια εν οτι ηθελα να ακουσω που μου ειπες
...δηλαδη μιλαμε για το γκραντ βιταρα του 2004...νομιζω ως το 2004 φκενει το συγκεκριμενο...
εγω να καταλάβεις εχω το παλιο το βιταρα με το μουσιαμμα γεμιζει με 45ευρω αν οχι και κατι τις παραπανο και κοφκει 250-280χιλιομετρα..ρουφιχτρα κανονικη και πανω απο 90χιλιομετρα εν παω.....
ακουετε καλη λυση παντος πρεπει να το ψαξω πιο λεπτομερος και να δω και τιμες που κυμενοντε πανω κατω...
να σου πω την αληθεια εν οτι ηθελα να ακουσω που μου ειπες


εγω να καταλάβεις εχω το παλιο το βιταρα με το μουσιαμμα γεμιζει με 45ευρω αν οχι και κατι τις παραπανο και κοφκει 250-280χιλιομετρα..ρουφιχτρα κανονικη και πανω απο 90χιλιομετρα εν παω.....
ακουετε καλη λυση παντος πρεπει να το ψαξω πιο λεπτομερος και να δω και τιμες που κυμενοντε πανω κατω...
- Breda Pegaso
- Δημοσιεύσεις: 2085
- Εγγραφή: 20 Ιούλ 2010, 11:31
Re: Καταλληλότερο αυτοκίνητο για κυνήγι
Τα Suzuki γενικα ανεξαρτητως μοντέλου εν κοντες οι ταχυτητες τους και πιανουν γρηγορα τις 3000 στοφες. Οταν τις περασουν ρουφουν την! δηλαδη πανω που 100km περιπου. Τωρα σιγουρα το Grand Vitara του 2004 εν τρωει οπως το τελευταιο μοντέλο.
Η γυναίκα του Καίσαρα δεν πρέπει μόνον να είναι τίμια, αλλά και να φαίνεται τίμια.
Γάιος Ιούλιος Καίσαρ
Γάιος Ιούλιος Καίσαρ
-
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 103
- Εγγραφή: 25 Νοέμ 2010, 19:32
Re: Καταλληλότερο αυτοκίνητο για κυνήγι
axerkwtis έγραψε:φιλε dangerous
αμαν γυρεις τις πισω μαξιλαρες μπροστα εχεις παρα πολυ τοπο..ο λογος που εν το καμνω εν για να μπορω να περνω αν τυχει αλλο κανενα ατομο μαζι μ αφου φορει πισω ατομα ανετα..εν ειναι jimny ασπουμε εν πιο μεγαλο και πιο πλατυ..οταν λεω οικονομικο τι εννοω..?να το γεμωσω τελια και να το τσιακκαρω εν το εκαμα αλλα καθε φορα που εβαλα πεζινα εμηδενιζα το μιλιμετρο για να το δω..περιπου με 20 ευρω εκοφκα 140 μιλια στο high way και εχω σπασμενο καταλυτη..πε μ αν ειναι οικονομικο η οι..μες την πολη αμαν κυκλοφορω ξεχανω ποτε του βαλω..αμαν σασω και τον καταλυτη σκεφτου τι εν να γινει..
εν πολλοι που μ ελεαν κ μενα..το θεμα τι ειναι?τουτο το μοντελο εν εχει καμια σχεση με το νεο ουτε και με τα πιο παλια..εν κατι σαν facelift..το νεο ρουφικτρα με συνεχομενο 4Χ4..η εκδοση του δικου μου "SE" εν με τα πιο πολλα εχτρα ερκεται με ριμς και αιρκοντισιον..υποψη εν πολλα λια με a/c στα 100 να εβρεις 2..
η γνωμη μου εβρε ενα δοκιμαστο κ εν να καταλαβεις μονος σου..κ το ταξιδι του ανετο οι οπως τα αλλα που μετα τα 100 ετρεμε..επηα ως τα 160 μια χαρα..
Φιλε αχερκωτης οι αριθμοι που παρεθετεις για την καταναλωση του συγκεκριμενου οχηματος σιγουρα δεν αντικατοπτριζουν την πραγματικοτητα ειδικα εαν η διαδρομη ηταν σε high way οπως αναφερεις, μαλλον θα συγχησες τα μιλια με τα χιλιομετρα η θα αναφερεσε σε τιμες βενζινης προ 3 ετιας και οχι τις παρουσες τιμες.
20 ευρω βενζινη σημαινει περιπου 16 λιτρα ----140μιλια δηλ. 225,31χιλιομετρα δηλαδη 7λιτρα τα 100χιλιομετρα.
Ενδεικτικα να αναφερω οτι το Dmax που ειναι το πιο οικονομικο διπλοκαμπινο κανει 8λιτρα/100χλμ μεικτο κυκλο δηλαδη περισσοτερο, ενω ενα Τογοτα Auris 1.6 petrol που ειναι απο τα πιο οικονομικα στην κατηγορια του εχει καταναλωση εκτος πολης 8,4λιτρα/100χλμ δηλαδη και παλι περισσοτερο.
Μια λογικη τιμη για το GV 1.6 ειναι περιπου 11-12λιτρα/100χλμ δηλαδη 16λιτρα (20ευρω) 140χλμ = 11,43λιτρα/100χλμ. λογικο τωρα.
Τα αναφερω αυτα επειδη κατεχω το ιδιο οχημα και το γνωριζω πολυ καλα. Με την τοποθετηση manual locking hubs, η καταναλωση πεφτει στα 9-10λιτρα/100χλμ. και το οχημα απελευθερωνεται ακομη περισοτερο, ενω με ελευθερο καταλυτη Ευρο4 η καταναλωση πεφτει ακομη λιγο πιο κατω. Μιλω παντα για το μοντελο με τη μηχανη G16b και οχι για τα παλιοτερα μοντελα.
Το οχημα παντως ειναι μια πολυ τιμια επιλογη με το μεγαλυτερο ατου νομιζω να το εχει εκτος δρομου αφου με ενα καλο ελαστικο Μ/Τ ή Α/Τ 50/50 και μια καλη αναρτηση παει παντου και βαζει τα γυαλια σε πολλα διπλοκαμπινα σε συνθηκες οπου η τετρακινηση ειναι αναγκαια.
-
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 316
- Εγγραφή: 12 Μαρ 2010, 16:35
Re: Καταλληλότερο αυτοκίνητο για κυνήγι
Hercules έγραψε:axerkwtis έγραψε:φιλε dangerous
αμαν γυρεις τις πισω μαξιλαρες μπροστα εχεις παρα πολυ τοπο..ο λογος που εν το καμνω εν για να μπορω να περνω αν τυχει αλλο κανενα ατομο μαζι μ αφου φορει πισω ατομα ανετα..εν ειναι jimny ασπουμε εν πιο μεγαλο και πιο πλατυ..οταν λεω οικονομικο τι εννοω..?να το γεμωσω τελια και να το τσιακκαρω εν το εκαμα αλλα καθε φορα που εβαλα πεζινα εμηδενιζα το μιλιμετρο για να το δω..περιπου με 20 ευρω εκοφκα 140 μιλια στο high way και εχω σπασμενο καταλυτη..πε μ αν ειναι οικονομικο η οι..μες την πολη αμαν κυκλοφορω ξεχανω ποτε του βαλω..αμαν σασω και τον καταλυτη σκεφτου τι εν να γινει..
εν πολλοι που μ ελεαν κ μενα..το θεμα τι ειναι?τουτο το μοντελο εν εχει καμια σχεση με το νεο ουτε και με τα πιο παλια..εν κατι σαν facelift..το νεο ρουφικτρα με συνεχομενο 4Χ4..η εκδοση του δικου μου "SE" εν με τα πιο πολλα εχτρα ερκεται με ριμς και αιρκοντισιον..υποψη εν πολλα λια με a/c στα 100 να εβρεις 2..
η γνωμη μου εβρε ενα δοκιμαστο κ εν να καταλαβεις μονος σου..κ το ταξιδι του ανετο οι οπως τα αλλα που μετα τα 100 ετρεμε..επηα ως τα 160 μια χαρα..
Φιλε αχερκωτης οι αριθμοι που παρεθετεις για την καταναλωση του συγκεκριμενου οχηματος σιγουρα δεν αντικατοπτριζουν την πραγματικοτητα ειδικα εαν η διαδρομη ηταν σε high way οπως αναφερεις, μαλλον θα συγχησες τα μιλια με τα χιλιομετρα η θα αναφερεσε σε τιμες βενζινης προ 3 ετιας και οχι τις παρουσες τιμες.
20 ευρω βενζινη σημαινει περιπου 16 λιτρα ----140μιλια δηλ. 225,31χιλιομετρα δηλαδη 7λιτρα τα 100χιλιομετρα.
Ενδεικτικα να αναφερω οτι το Dmax που ειναι το πιο οικονομικο διπλοκαμπινο κανει 8λιτρα/100χλμ μεικτο κυκλο δηλαδη περισσοτερο, ενω ενα Τογοτα Auris 1.6 petrol που ειναι απο τα πιο οικονομικα στην κατηγορια του εχει καταναλωση εκτος πολης 8,4λιτρα/100χλμ δηλαδη και παλι περισσοτερο.
Μια λογικη τιμη για το GV 1.6 ειναι περιπου 11-12λιτρα/100χλμ δηλαδη 16λιτρα (20ευρω) 140χλμ = 11,43λιτρα/100χλμ. λογικο τωρα.
Τα αναφερω αυτα επειδη κατεχω το ιδιο οχημα και το γνωριζω πολυ καλα. Με την τοποθετηση manual locking hubs, η καταναλωση πεφτει στα 9-10λιτρα/100χλμ. και το οχημα απελευθερωνεται ακομη περισοτερο, ενω με ελευθερο καταλυτη Ευρο4 η καταναλωση πεφτει ακομη λιγο πιο κατω. Μιλω παντα για το μοντελο με τη μηχανη G16b και οχι για τα παλιοτερα μοντελα.
Το οχημα παντως ειναι μια πολυ τιμια επιλογη με το μεγαλυτερο ατου νομιζω να το εχει εκτος δρομου αφου με ενα καλο ελαστικο Μ/Τ ή Α/Τ 50/50 και μια καλη αναρτηση παει παντου και βαζει τα γυαλια σε πολλα διπλοκαμπινα σε συνθηκες οπου η τετρακινηση ειναι αναγκαια.
φιλε τα manual locking hubs γιατι εχουν τοση χρησιμοτιτα??παιζουν τοσο σημαντικο ρολο στη καταναλωση??το μονο θετικο τους δεν ειναι οτι μετα την χρηση του 4wd σου απελευθερωνει αμεσως τους τροχους??αν αυτο γινεται αυτοματα οπως σε ολα τα συγχρονα αυτοκινητα πια η διαφορα...
εξηγησε μου σε παρακαλω λιγο το συγγεκριμενο κοματι...